zeilfoto's; boot te koop

• Sindbad

150 km retour? Met dieselbusje; kostte die kano je dus 300: 10 x 1,50 = 45 + 25 = 70 euro.

Moet 't toch wel een redelijke kano voor zijn.

En heb je er al mee gevaren>:D<

• raptor

Ziet er goed uit en is heel. Benen door het gaatje steken en vervolgens kont er achteraan laten zakken valt niet mee. Knieen scharnieren de verkeerde kant op. Water is knap koud merkte ik de eerste keer. Kosten busje zijn weer fiscaal aftrekbaar.

Pieter

• Sindbad

:D t Blijft een boot he, dus blijf ons aub op de hoogte houden.

Ik wil er alles van weten

• raptor

Ik geloof er geen barst van. Beetje peddelen op Busloo. Goed voor de honden die aan de kant mee rennen; zijn geen zwemmers. Vrouw boos omdat de trouwe viervoeters niet meer luisteren en alleen nog oog hebben voor baas in bootje.

Pieter

• Sindbad

Bussloo - dat is hier om de hoek.

Ga de IJssel op, dat is dan nog een beetje avontuur. Handheld marifoon mee om de binnenvaart een beetje te stangen. Leuk toch.

Of de Berkel, daar heb je ook nog een paar uitdagende stuwen…

• raptor

Komt wel. Eerst beetje oefenen. In prille jeugd een canadees gehad met 1 peddel; gebouwd op essen spantjes en met koper geklonken berken huidje met canvas er over.

Pieter

• Sindbad

Ja zie je wel!

Over een half jaar is het weer lente, en zien wij jou met tooi en bruine bast over de IJssel peddelen. Bussloo mag ook. Willen we wel even een plaatje van zien.

• raptor

mij schieten op bleekgezichten. Oef.

Piet-Piet