zeilfoto's; boot te koop

• Sindbad

Afgelopen vrijdag op onze laatste vakantiedag zijn we op de Fluessen gespot door botenfotografie.nl. Zo vaak lukt het niet om goede zeilfoto's van je boot te zien, maar dit lijkt best redelijk.

Zie http://www.botenfotografie.nl/foto.php?foto=274857

Overigens is-ie te koop.

groet

Pieter

• marksvrijheid

zo dan, ga je je oude ijzeren schuit inruilen voor plastik? de mijne drijft weer… morgen voorzichtig rondje varen na 12 maanden op de kant. Het eiken is zo kurk droog geworden dat je tussen de planken door kon kijken (:P) hij zonk als een baksteen… maar gelukkig hingen de banden er nog haha. succes met de verkoop, wat kostie?

• Sindbad

-Hee, goed zo. Hard doorgewerkt gok ik? Mijn broertje heeft een Noorse Volksboot; hangt ook elk voorjaar 2 dagen in de banden.

Is de jouwe nog/weer te koop…?

-29.500 En ik doe 'm niet graag weg; hij zeilt als een speer. Vrijdag nog lekker wat plastic voorbijgezeild (leuk toch..). Ik hoop dat ik geen kopers krijg.

Maar intussen wordt-ie wat te krap voor alle lange benen (en lange haren…); de dames stellen zo hun eisen. En we willen wel graag droogvallen toch ook.

• h.h.

Aha niet adverteren is alleen voor passanten en niet voor diegene die regelmatig hier reageren?

Mooi om te weten.

• Sindbad

Het was niet bedoeld als commercieel bericht. Hij staat ook nog niet op marktplaats en botentekoop etc. Maar je hebt wel een punt - ik had dan ook de prijs niet moeten vermelden.

Ik verwacht geen kopers hier eigenlijk - wie hier post heeft zelf meestal een boot.

Maar het prikbordje voor koop/verkoop wat we hier een tijdje hadden kan ik zo toch ook niet vinden; is dat weg?

• joop

Pieter,Pieter, wat ben jij toch slim(:P)

Maar maakt niet uit, moet kunnen toch. Vorig jaar verkocht ik na 23 jaar m,n boot , november had ik een andere waar wij heel trots op zijn en de eerste vakantie ermee weer achter de rug.

Ik moest wel een traantje weg pikken hoor na de verkoop.

Maar wat wilt je terug gaan kopen???A.U.B. geen tupperware boot h`e , krijgen we dat gezeur weer over onderhoud van het tupperware(geintje).

Ik hoop voor je in deze tijd dat je haar verkoopt , je bent er niet te duur mee. Succes ermee gewenst.

Grt, Joop

• Sindbad

Ha Joop!

Dank je. Ik hoop dat er niemand voor komt…

groet

Pieter

• raptor

mijne was in 14 dagen weg. Ben nu bootloos. Alleen een kano.

Pieter

• Sindbad

Klinkt toch niet vrolijk.

Mag je nog wel meedoen op dit forum? :)-D

• marksvrijheid

laatst nog eentje voor me gehad, straf windje, fllink gangetje… moet toch wel angstig zijn