Een kano..?
Volgens mij hoor ik er nog een beetje bij. Ben bezig met tekeningen van een schouwtje van 3,5 meter. Ding moet minder dan 35 kg wegen, anders krijg ik hem niet op de auto. Ook tuigage ben ik nog niet uit. Alle rondhouten moeten in de boot passen en vastgezet kunnen worden voor het geval je moet roeien; nu echt milieubewust en geen 1:40 pruttelbbtje meer. Misschien moet ik een baard laten staan, hoewel ik dan wel weer een eenzaame zonderling zal worden. Mijn vrouw haat baarden. En als mijn vrouw weg gaat had ik ook mijn Raptor niet hoeven verkopen en had ik ook nog een 1:40bbtjje gehad. Kortom, het leven zit vol harde dilemma's.
Pieter
Hoi Raptor,
Waarom nou zo moeilijk doen?? Een andere vrouw of helemaal geen is ook een optie.
Mijn vrouw waar ik mee getrouwd ben , weet dat ik van boten hou, ze gaat ook mee op vakantie , maar is niet zo besmet met de watersport als ik .
Bij gezond en wel zijn ga ik echt niet zonder boot zitten hoor, dan maar een lat- relatie of weet ik het wat , zonder boot is voor mij geen leven .
Ik hoop voor je dat het wat wordt met dat schouwtje , maar dan nog ……………. PFFFFFFFFFFF vrouwen????
Grt,Joop
Tja, mijn vrouw heeft mijn bootjes nooit in de weg gestaan maar weigert mee te varen. Ze wordt al zeeziek als ze er aan denkt. Maar sleurhut, eigen bedrijf en boot werd teveel. Bezit is zorg. Scharrelschouwtje kan mee met auto en sleurhut en ik heb het afzien alls solozeiler op groot water wel een beetje gehad.
Andere vrouw is geen optie. Deze kan omgaaan met mijn karakter en dat is een hele prestatie en bovendien ben ik nog steeds erg gek op haar terwijl een gouden bruiloft nadert. Maar verder begrijp ik mijn vrouw niet en zij mij veel te goed en zo hoort het ook.
Pieter
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?