Beste Pieter,
Of ik doe iets fout met een perago (rorago tegenwoordig) of beste Pieter je weet niet wat dat ding doet en kan.
Als jij die blaasje,s / putje,s kan behandelen met een powerfile ,dan zijn het kraters.
Met een powerfile?? Die dingen moesten veboden worden voor dit soort werk, je verspreidt de shit in het staal er alleen maar mee.Juist met een perago benaderd je het stralen ook de kleinere plekje,s
Maar goed het is jou boot en volgend seizoen met jou methode ben ik bang dat je weer aan de beurt bent.
Vorig jaar nog een Vollenhovense bol ermee behandeld , gegalvaniseerd . Het onderwaterschip kaal gemaakt en behandeld met 2comp primer van hempel met een zelfslijpende antifouling . Nu deze mooie dame op de wal is ,schilfert de antifouling wat, dat is normaal bij een zelfslijpende antfouling, de primer is nog perfect.
M,n eigen boot uit 1975 doe ik om de 4 jaar de wal op en behandeld wat plekje,s bij de anode,s met de perago verder is niet nodig. 1 ltr primer / 2,5 ltr antifouling (1comp) van hempel gebruikt en dat voor een motorboot.
Succes ermee, en denk er eens goed overna.
GrtJoop