Loopt dat nou lekker op halve wind, zo'n dubbele baksteen aan het einde van een letterhandvat?
Toen de Pabo van Pedagogische Akademie veranderde in een imbecilarium, heb ik de pijp aan Maarten gegeven. Hadden we 40 x twee contacturen in het verleden waarin echt les gegeven kon worden, ik gaf Handenarbeid en CUMA, bleven er op het laatst nog zes x twee uren over waarvan twee x twee contacturen. Voor de rest mochten zij vertellen wat zij hadden willen doen, wat zij hadden gedaan en welke waardering zij zichzelf zouden geven. Heb je ooit een student gezien die zichzelf niet liet slagen? Aan dat theater wilde ik niet meer meewerken. Dus praat me niet van het niveau van de Pabo student. De goede niet te na gesproken!!
En dat gaat dan straks mij kleinkinderen iets trachten te leren.
Elke taal moet evolueren. Taal is een levend geheel. Maar dan moeten wij het er met zijn allen over eens zijn dat we doorgaan op bv. SMS toer, of de straattaal van Amsterdam. Zolang we nog afspreken dat taal iets is om mee te communiceren, zal er een eenvormige afspraak gemaakt moeten worden hoe we dat dan doen.
In de wiskunde moet je ook uitgaan van vaste begrippen, bepaalde logica. Dus taal is een levend geheel, maar verander wel gelijduluk. weet je wel?
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?