vorstvrij houden.

• marksvrijheid

wel, ik denk dat ik dan deze winter wel een litertje of 20 aan koelvloeistof de natuur in zou laten plonzen, of moet dat dan ook in de vuilwatertank :)

• Sindbad

Ja; dan kan zo'n handig lint nog wel eens beter zijn voor milieu en portemonnee….

• Paulus

… Leuk jongens, dit… Ik vind dat K.I. gelijk heeft. De anderen ook… hardstikke mooi ding dat lint… tot de stroom uitvalt. Plop… zegt je motorblok of afsluiter, terwijl jij thuis lekker ligt te maffen…

• schieper

Ik heb 4 afsluiters dus dat zijn er dan nogal wat.

Maar hoe vaak vriest het water nu echt dicht? voor die 5 dagen vorst doet zo een badkamerkacheltje het prima of is dat naief?

Als er echt een weekje vorst dreigt dan gooi ik er alsnog wel wat antivorst in.

Groet

Bernd

• BJ

Nou… het moet wel lang en hard vriezen voordat zoiets gebeurt. En hoe vaak hebben we dan nou nog in Nederland… ;)

• Paulus

In die dertig jaar dat een dieseltje bij goeie aandacht mee kan, toch wel een paar keer, kan dus duur worden… Maar ik wil me ook niet steeds zorgen hoeven maken of de zekering in de jachthaven nog heel is. En als er méér mensen kacheltjes installeren gaat dat spul nou net met strenge vorst overbelast worden.

BJ schreef:

>

> Nou… het moet wel lang en hard vriezen voordat zoiets

> gebeurt. En hoe vaak hebben we dan nou nog in Nederland… ;)

• BJ

Daarom ben ik ook zo blij met een old-skool dieseltje waar je gewoon het water uit kan laten lopen…. :D

• marksvrijheid

hee jij ligt toch op zout? hoef je je echt geen zorgen te maken …

• schieper

Dit jaar niet. We liggen nu in Dinteloord en dat is zoet. Leuk haventje overigens.

Afgelopen zondag weer wedstrijdje gevaren. Ongeloofelijk wat gewichtstrim uit maakt. We hadden heel licht weer en hebben dus bij het downwind rak, de bemanning naar de punt gestuurd. Je loopt zo 0,1 a 0,2 knoop harder…. En ik realiseer me iedere keer weer. Er is nog zo veel te leren!!

• Dave

Ja Cor,

dat klopt maar het waren er maar drie he!!!