Zeilt anders een stuk beter dan zonder. Ik snap jullie motorfreaks niet… IS het een keer ergens lekker groen en stil, gaan we er doorheenmotorboten en zeuren over de tv-ontvangst… Maar veel plezier ermee!
> Zeilt anders een stuk beter dan zonder. Ik snap jullie
> motorfreaks niet… IS het een keer ergens lekker groen en
> stil, gaan we er doorheenmotorboten
Ach, met als ligplaats Lemmer kan ik zeggen dat ik jullie ook niet altijd snap:
Trekt de wind 's middags een keertje aan naar een lekkere 5-6 Bft, weten ze niet hoe snel ze naar binnen moeten.
Heb je een keer een heerlijke, zonnige 3 Bft (uitstekend motorbootweer) hebben ze allemaal stikum (want de zwarte kegel hijsen durven ze niet) motor bijstaan anders gaat het niet hard genoeg …….
> en zeuren over de tv-ontvangst… Maar veel plezier ermee!
Uh, dat ik er iemand zeurt is jouw conclusie ……
Bedankt voor de info, weten we allebei waar we aan toe zijn:
Jij, als je op het Wad een motorkruiser met een bovengemiddeld aantal antennes de vlucht ziet nemen …..
Ik, als ik op dat zelfde Wad een zeilboot in planee op ramkoers op me af zie komen in een wanhopige poging de strijd met 10 ton staal aan te gaan.
Want 5+ is voor ons een beetje te gortig, maar groot water en/of me tussen beroepsvaart begeven is voor ons geen belemmering ……
Keep sailing - Rob/
Ik lig op de Grevelingen en heb een samsung / KPN decoder (niet geactiveerd )zodat alleen de vrije zenders te ontvangen zijn. Als buiten antenne heb ik mijn bestaande glomax (vierkantige draad antenne) op de tuner aangesloten .
Moet je in het menu van de decoder de versterking uitschakelen deze zit al bij de Gomax
Ik ontvang zeer zuiver Ned 1, Ned 2, Ned 3, Belgie kennet, Belgie één, Rijnmond TV, en een regionale zender uit Flevoland. (Omroep Zeeland is niet te ontvangen)
In Belgie ontvang ik alleen de 2 Belgiesche zenders,en in de Roompot ontvang ik weinig of niets.
Ik hoop dat je hier wat aan hebt
Gr Bram
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?