digitenne

• Paulus

Zeilt anders een stuk beter dan zonder. Ik snap jullie motorfreaks niet… IS het een keer ergens lekker groen en stil, gaan we er doorheenmotorboten en zeuren over de tv-ontvangst… :D Maar veel plezier ermee!

• Remco M

Ja, ik heb ook zo'n oude koffiezetter :(

• Remco M

Ik woon op Tholen, en kan (soms) de Belgische zenders goed ontvangen, gratis. Vaak echter stoort het teveel, al heb ik de antenne gericht op Goes, en niet op de Belgische zender.

• Rob Grootveld

Ik doelde op het drinken, niet op het zetten …..

• Rob Grootveld

> Zeilt anders een stuk beter dan zonder. Ik snap jullie

> motorfreaks niet… IS het een keer ergens lekker groen en

> stil, gaan we er doorheenmotorboten

Ach, met als ligplaats Lemmer kan ik zeggen dat ik jullie ook niet altijd snap:

Trekt de wind 's middags een keertje aan naar een lekkere 5-6 Bft, weten ze niet hoe snel ze naar binnen moeten.

Heb je een keer een heerlijke, zonnige 3 Bft (uitstekend motorbootweer) hebben ze allemaal stikum (want de zwarte kegel hijsen durven ze niet) motor bijstaan anders gaat het niet hard genoeg …….

> en zeuren over de tv-ontvangst… :D Maar veel plezier ermee!

Uh, dat ik er iemand zeurt is jouw conclusie ……

• Paulus

Ja Rob, gelukkig wordt het héél rustig op het water boven 4bft. Snap ik ook nooit. Van mij heb je dan geen last, zit op het wad. OK, zand erover, ik kom wel een keer je tv mast eraf varen als ik in de buurt van Lemmer een 11 m. motorpraam met teveel antennes spot.

• Rob Grootveld

Bedankt voor de info, weten we allebei waar we aan toe zijn:

Jij, als je op het Wad een motorkruiser met een bovengemiddeld aantal antennes de vlucht ziet nemen …..

Ik, als ik op dat zelfde Wad een zeilboot in planee op ramkoers op me af zie komen in een wanhopige poging de strijd met 10 ton staal aan te gaan.

Want 5+ is voor ons een beetje te gortig, maar groot water en/of me tussen beroepsvaart begeven is voor ons geen belemmering ……

Keep sailing - Rob/

• Kaptein iglo

Dat is raar, Hier geeft KETNET en CANVAS een * aan hetgeen betekend dat hier een decoder voor nodig is. Vreemd. Groet, K.I.

• Bram

Ik lig op de Grevelingen en heb een samsung / KPN decoder (niet geactiveerd )zodat alleen de vrije zenders te ontvangen zijn. Als buiten antenne heb ik mijn bestaande glomax (vierkantige draad antenne) op de tuner aangesloten .

Moet je in het menu van de decoder de versterking uitschakelen deze zit al bij de Gomax

Ik ontvang zeer zuiver Ned 1, Ned 2, Ned 3, Belgie kennet, Belgie één, Rijnmond TV, en een regionale zender uit Flevoland. (Omroep Zeeland is niet te ontvangen)

In Belgie ontvang ik alleen de 2 Belgiesche zenders,en in de Roompot ontvang ik weinig of niets.

Ik hoop dat je hier wat aan hebt

Gr Bram

• ZeilDude

Aldi heeft binnekort een aanbieding.

Digitenne USB stick voor 40 euro.

http://www.aldi.nl/OFFER_NL_SA/OFFER_22/OFF03.SHTML

Geen idee of het goed spul is.