ARC-incident

  • KptnPlp

    Je hebt vast nog nooit een gaatje door een 6mm stalen dek geboord op zee met bft 6. Je weet echt niet waar je het over hebt. Vervolgens beghrijp je van mechanica (Newtonian nog Quantum) geen ene moer. Terweil dat je nou juist kennis is die je van pas kan komen op zee. Ook komt het in je beperkte denkraam het niet op dat er ook mensen zijn met meer dan een boot. Ooit had ik er Zes, nu nog Vier, de bijboot en de Scherjon meegeteld. Voor een laser ben ik echt te oud geworden. En als je over taal wilt zijken zit je op het verkeerde prikbord, maar dat is je vergeven gezien de omvang van je denkraam.

  • Sven Heesterman

    Hier was misschien een interessante discussie ontstaan.

    Maar je bent heeeel consequent. De trol met het rode potlood moet altijd gelijk hebben.

    Ik ben me terdege bewust van mijn beperkte denkraam. Ik laat het daarom graag verrijken met waardevolle bijdragen van andere prikkers en ik probeer hetzelfde te doen.

    Als je niet zo druk was geweest met het achterna zitten van je rode potlood dan hadden we wat interessante ontdekkingen kunnen doen.

    Ooooh, je hebt een stalen dek. Ja, DAAR heb je niet even een gaatje in geboord. Ik zat in mijn beperkte denkraam, dacht alleen aan mijn houten bootje. Verder heb ik een heerlijk licht alu mastje, met vier zijstagen op drie puttings aan elke kant…

    Maar nee, tussen het achterna zitten van het rode podlood en het meezeulen van het onmetelijk grote denkraam was er geen ruimte meer tot verder kijken dan je bewratte neus lang is.

    Tjonge, wat een groot denkraam. Ik wordt al moe als ik er aan denk. Of komt dat door de muffe lucht? Ah, nu kan ik het zien! Het kan niet open.

  • Helma (zeilen)

    Beste Sven en Plop (en anderen die zich aangesproken mogen voelen),

    Ik krijg klachten over jullie posts. Het vitterijniveau is inderdaad erg hoog en vervelend voor medeprikbordbezoekers. Ik sluit deze thread nu af.

    Neem de volgende huisregels alsjeblieft in acht:

    Felle en heftige discussies zijn toegestaan, zo lang je een ieder in zijn/haar waarde laat.

    Probeer je op dit prikbord te gedragen zoals je doet wanneer je iemand in het echt ontmoet.

    Respecteer andere bezoekers. Bezoekers van alle leeftijden en niveaus doen mee aan de discussies op dit prikbord.

    Alle huisregels vind je op http://prikbordbeheer.startpagina.nl/regels.php?f=234.

    Groetjes,

    Helma

    En zoals altijd: liever niet reageren op het prikbord. Mail me als je hier verder over van gedachten wil wisselen met mij.