ARC-incident

  • andre

    Bij jou is het anders. Jij hebt een gat in je romp, dan zal ik wel wat sneller meegaan in dat vlot :)

  • Sven Heesterman

    Het spijt me. Ik kon niet weten dat je niet met gereedschap overweg kan. Als je niet bij windkracht 6 op je gemak voelt dan kan je idd beter van scherpe spullen afblijven.

    Een draadje onder de boot is dan misschien wel beter. Zolang de ander putting heel blijft tenminste. Voortaan toch maar op de vijver blijven?

    Ik blijf het jammer vinden dat er op de lerarenopleiding van kabouters geen aandacht lijkt te worden besteed aan schrijven. Of aan beleefdheid. Of aan allebei tegelijk.

    Goed leren lezen lukt ze ook niet echt geweldig.

    Wat zijn kabouters toch ontzettende fantasten!

    Vijftien ton staal en een houten mast van veertien meter op een plastic dek op een 1 voeter… Zoals gezegd, ik kan niet rekenen maar mijn practische inslag zegt me dat zoiets niet kan drijven.

    Mr. Svene

  • Sindbad

    Heeheehee…. niet katten he; ik spreek jou nog weleens als ik dat gat gedicht heb met een nieuwe draadloze tactick dieptemeter! Ga nu dus eerst even sparen.

  • Sven Heesterman

    He Pieter, ik heb gemist hoe je aan dat gat komt, het gemene roestduiveltje op verborgen plekken?

    Sven

  • marksvrijheid

    't was geloof ik een paaltje ;)

  • andre

    sorry Pieter, was niet de bedoeling om je over de rooie te helpen.

    wel een goed idee om het nuttige met onaangename te verenigen.

  • Erik S

    Dat was inderdaad een raar bericht. Het schip lag vooraan in de grote groep die vertrok vanuit EU naar VS. Dus om hem dobberrend achter te laten vindt ik niet echt getuigen van verantwoordelijkheids gevoel voor je mede zeilers.

    Spijtig genoeg moet je dan beslissen om hem af te zinken zou ik zeggen.

    De melding op het Westbound cruisers net heb ik op de SSB radio gehoord een opname is te horen op mijn home-page onder “laatste nieuws”

    ==021207==18:00UTC==Positie:52=13,9N==005=18,4E==Eembrugge=

    ………Ook belangrijke nautische berichten werden doorgegeven zoals; een zeilschip dat verlaten werd en rond dobberd op de oceaan en de start van een oceaan race voor roeiboten. Download de opname Westbound cruisers net 1,17Mb. ……………………

    Erik

    syGabber

    www.sijambo.com/zeilen

  • richard

    waarErik S schreef:

    > Spijtig genoeg moet je dan beslissen om hem af te zinken zou ik zeggen.

    Waarom? Het is een leuk kadeautje voor de eerlijke vinder.

  • marksvrijheid

    totdat je in het donker tegen dat ding opknotst, lekker hoor! zij voeren voorin een race… nota bene, het veld schepen moet nog langs dat ding…. waarom niet afzinken? wat een flauwe kul.

  • KptnPlp

    andre schreef:

    >

    > als je het over zwaar weer hebt, dan denk ik dat negen van de

    > tien keer de mast zomaar eens over de muur vliegt.

    > Dat jij hem hebt kunnen behouden is knap, maar je meot nog

    > maar zien of dat de volgende keer lukt.

    Dat was niet knap maar stom geluk, of tegenwoordigheid van geest? Ik ben meteen, instinctief overstag gegaan zodat alle belasting op het nog intakte bakboordswant kwam.