dikte electrische kabel

• Bontekoe

Je hebt helemaal gelijk, parkeerverboden zijn er immers ook alleen maar voor taxichauffeurs en niet voor partikulieren.

• Bontekoe

Weet je dat zeker? RmRS ziet er op heet eerste gezicht hetzelfde uit als VmVK totdat je hem beter bekijkt. En het zilver of tin is er niet voor de geleiding maar als corosiewerend middel. Normen gelden voor jachies en voor beroepsvaart. daar zit niet veel veschil tussen. Het meeste verschil heeft te maken met stroomsterktes en snoerlengte die zijn anders in jachten.

BTW, data kabel is wel de minst kritische toepassing, de signalen zijn namelijk digitaal en gewoonlijk voorzien van een enorme oversampling. Een HDMI kabeltje van de lidl doet het net zo goed als een “zuurstofarme” (proest) snoer van zestig euro van de Harense smid.

• raptor

Ik weet zeker van de VmVk kabel in de binnenvaart. Heb zelf een keer een rol gehaald voor ze uit de bouwhandel. Geen idee of het illegaal was.

Pieter

• BJ

Waarschijnlijk was dat nog voordat er allerlei regelgeving kwam op dat gebied? Voor de jachtbouw is dit ook pas geformaliseerd bij de invoering van de CE norm, daarvoor was er weinig tot niets.

• chirpy

Jongens, zoveel nuttige informatie heeft deze vraag niet verdiend. Ik koop een stevige dikke flexibele kabel. Die moet zeker voldoende zijn voor de bedrading van 4 meter lang. Met dank.

• Sindbad

Inderdaad.

De meidenpagina van de Viva is er niks bij.

• marksvrijheid

tja daar heb jij natuurlijk weer verstand van haha

• Sindbad

Ja. Maar ik neem mijn werk niet mee naar huis >:D<

• marksvrijheid

gna gna gna, net weer een stapel tentamens mee genomen om gezelli in de vakantie te corrigeren, levert vast lagere cijfers op haha

• Sindbad

ik zou maar met die koppeling aan de slag gaan - veel leuker.