dieseltjes

• Sindbad

Inderdaad. En als je je kinderen thuislaat (meiden..) om moeder de vrouw maar niet te noemen 8-) komt de gemiddelde zeilert een stug hupser in het water te liggen….

Maar of 't er gezelliger van wordt? Misschien wel…:)-D

• BJ

Hehe… nou vaar ik regelmatig met een vrouwelijke bemanning maar die zijn gelukkig gewend aan ‘licht reizen’ ….. tja, oud-zeeverkenners he…. :D

• Kees

Ik heb er nu een jaar mee gevaren ze voldoen prima twee x 80 pk

• Kees

Wees gerust ze hebben voldoende onderdelen op voorraad, ik mij laten vertellen dat ze dit verplicht zijn?

• Kees

Op dit moment heeft Timray een van de lichtste 27 pk in het program zitten gebaseerd op Perkens

• BJ

Maar die zitten in een prijsklasse waarmee ze niet interessanter zijn dan andere leveranciers als Vetus, Sole of Beta Marine. En voor de laatsgenoemden is het aanzielijk eenvoudiger om reserve-onderdelen te krijgen.

• marksvrijheid

mijn VP van 1978 startte vandaag weer schitterend :-), was wel errug koud trouwens, maar lekker EN sinterklaas gezien op zn boot

• Sindbad

Echt waar….? (niet de Horror-Sint mag ik hopen?) Nog wat gekregen?

• marksvrijheid

mn zoontje wel, ik een hand vol pepernoten en een lekker stukje winterzeilen

• Sindbad

Een kinderhand is gauw gevuld…

Maar al met al een zeer goede score; alles beter dan een boot op het droge :?