enkes lier

• Sindbad

Dit vind ik op enkesmarine.com:

Dear customer,

ENKES Marine has decided to put its business on hold. Over the past year, we have tried to restart the production of ENKES winches. Unfortunately, the world's current economic situation has forced us to decide to pause our plans for now. We are determined to return at some point in the future, because we believe very much in the quality and design of our magnificent winches. But it will take some time, so please bear with us.

If you are an investor and are interested in participating in ENKES Marine or think you can help us restart ENKES otherwise, please contact us at investorrelations@enkesmarine.com

Thank you for all your support en enthousiastic stories about the quality of our winches.

Kind regards,

The team of ENKES Marine

Niet erg hoopgevend…. ik heb ook een haperende Enkes 22 ASC lier (blokkeert soms).

Maar met een beetje doorzoeken kom ik hier:

http://watersport.marktplaats.nl/accessoires-en-onderhoud/384369847-enkes-lieren-winches-service-onderdelen-revisie.html

Is dat misschien iets..?

succes

Pieter

• h.h.

Ik heb voor mijn lieren uiteindelijk 2de hands delen gekocht die overigens ook niet goed paste en en heb die eerst moeten aanpassen.

Dat draaien zou je kunnen verhelpen door die klemmen in een bankschroef te zetten en de groef dan met een zaag wat wijder maken(in de bankschroef om de groef bij elkaar te klemmen.)

Dat adres op marktplaats lijkt akelig veel op dat van die Pronk ik kan er naast zitten maar als het dezelfde is dan is het waardeloos, die man praat maar wat en houdt zich aan geen enkele afspraak.

Overigens zijn die klemmen ook na te maken van rvs mischien een handige kennis ergens?

• Karel

Mensen let op !!!

De heer Pronk is failliet gegaan op 12-06-2012.

http://www.faillissementsdossier.nl/nl/faillissement/515715/pronk.aspx

Ik heb 6 juli een Enkes lier 18S voor revisie / reparatie opgestuurd en u raad het al. Deze ben ik dus kwijt waarschijnlijk !!!!

Ondanks dat hij failliet was gegaan neemt hij gewoon klussen aan !!

Heb nog wel contact met de heer Pronk gehad, maar van het kastje naar de muur gestuurd. De verzending is misgegaan volgens hem en hij zal het opnieuw verzenden bla bla bla.

Dus u bent gewaarschuwd.

Nooit meer zaken doen met deze man!

Karel

• Enkes Groep

Wat een onzin kraamt deze man uit.

Heeft zijn spullen al lang terug.

Kunnen zo'n opmerkingen ook ergens verwijdert worden.

Of moeten we hem aanklagen voor laster.

• h.h.

Onzin? niet falliet dan? of klopt die lijst niet?

En alleen die man, dus de rest heeft gelijk?

Zou ik me nog steeds in een hoekje gaan schamen.

Je zou die “Enkes Groep” moeten aanklagen wegens niet nakomen van beloften.