enkes lier

• hh

Na geen reactie meer op mailen, ook gebeld en er is toegezegd dat ik dat zou krijgen ,ergens vorige week.

Ik kan wel zonder dat onderdeel zeilen maar fijn is het niet.(ook nog een klem draaien om te zorgen dat de lier niet uit elkaar valt).

Maar mischien nog steeds te ongeduldig.

• Johan Snijders

Veel succes met deze heer. Hij heeft me een jaar aan het lijntje gehouden. En uiteindelijk heb ik 2 winchen gekregen die met afgekeurde componenten zijn gebouwd: ze draaien zeer zwaar en je ziet dat de tandwielen klemmen per halve draai.

Elke keer was er wel een smoes waarom de onderdelen er niet waren. Uiteindelijk zou ik met bijbetaling zwaardere versies krijgen met bovenstaand resultaat als gevolg.

Ik kan je alleen maar adviseren om een winch aan te schaffen van een gerenomeerd merk: die regelen de zaken goed af en zijn betrouwbaar in het leveren van wisselstukken.

• hh

Inmiddels de hoop opgegeven en ga wel het missende onderdeel zelf wel maken.

Na aantal keren mailen en bellen heeft Enkes afgedaan voor me en als ik een keer andere lieren nodig heb, zeker geen Enkes.

• Enkes Groep

Geachte heer / mevr.

Bij ons kunt u nog steeds terecht voor onderdelen, service, onderhoud en reparatie van al uw Enkes en Faassen Fitting delen.

mvg

ENKES Groep

Mail: info@enkes.nl

Tel 0031 40 2351885

• henderson

bel enkes 040 235 1885

is de fabrikant. Staat op internet en zit in veldhoven

• henderson

bel enkes 040 235 1885

is de fabrikant. Staat op internet en zit in veldhoven

• h.h.

enkes (pronk)s chrijft :Geachte heer / mevr.

Bij ons kunt u nog steeds terecht voor onderdelen, service, onderhoud en reparatie van al uw Enkes en Faassen Fitting delen.

mvg

ENKES Groep

Mail: info@enkes.nl

Tel 0031 40 2351885

Raar dat deze persoon wel hier reageert en ondanks telefonische toezeggingen en ook via mail ik nooit het onderdeel heb gekregen.

Heb het nog eens geprobeert (ondanks eerdere pogingingen).prijs afgespoken(105 euro) en een bevestiging via de mail en dat was het dan, word weer niet op mail gereageerd en onderdeel niet verstuurd.

Vraag me af of dat contact van paules ook echt heeft geleid tot wat opsturen, want dat toezeggen en contact lukt nog wel en daar houd het op.

Als iemand nog een adres weet waar onderdelen van een enkes lier 22 liggen hou ik me aanbevolen.

• Jan de Groot

Geachte zeiler of zeilster, Ik heb enkele nieuwe of pracktisch nieuwe selftailinggeleiders voor Enkes 22 lieren liggen. tel 0514 523881

• jvd

Jan de Groot Schreef:

——————————————————-

> Geachte zeiler of zeilster, Ik heb enkele nieuwe

> of pracktisch nieuwe selftailinggeleiders voor

> Enkes 22 lieren liggen. tel 0514 523881

Heren, bezoek de nieuwe site van Enkes.com, de heer Pronk heeft hier niets meer mee temaken, de mensen achter deze site komen wel hun afspraken na, ik spreek uit ervaring.

• Jeno de Spa

Dag,

Ik heb een set lieren van Enkes, self taling. Er staat (uit mijn hoofd) nr 22 op, of 22R zoiets, kan ik nog wel nagaan mocht dat nodig zijn.

Hoe dan ook, mijn vraag is de volgende. Het bovenste deel van de lier waarover de schoot wordt geleid is ook bedoeld als bevestigingsklem, en wordt daartoe met een bout vastgedraaid. Ik krijg het echter niet meer voor elkaar om met nieuwe RVS bouten die beugel klemvast te draaien. Hierdoor draait het bovendeel mee met de schoot tijdens het lieren, zeer irritant. Bovendien lijkt het me een kwestie van wachten voordat het bovenstuk eraf springt. Wat ik nu zie is dat, door het constant aandraaien, de bout in het koper cq brons verdwijnt.

Kunt u mij zeggen of u dit probleem herkent en hoe dit probleem kan worden opgelost? Misschien met een andere bout, of het bovenste deel vervangen omdat het gewoon niet meer genoeg klem draait?

Met vriendelijke groet,

Jeno de Spa

Breestraat 36

3811 BK Amersfoort

06 - 218 12 488