Peziervaartuigenregistratie komt er aan ?

• BJ

Een vrij land…?? ROTFL…… die bestaan allang niet meer. Maar veel succes met de zoektocht.

• marksvrijheid

er zijn nog wel wat obscure eilandjes hier en daar :)

• Visstick

“Live free or die” in plaats van “Ik zal handhaven”, daar waar bewoners politici dwingen represieve wetten af te schaffen. Death is not the worst of evils!

• marksvrijheid

yeah

• Sindbad

marksvrijheid schreef:

>

> er zijn nog wel wat obscure eilandjes hier en daar :)

Schiermonnikoog?

Maar wat mij betreft: ik heb vooral geen zin in een kenteken op mijn boot: 13-wy-22 oid op 2 zijden.

En “Noorderzon” er netjes op zien te krijgen was mij al werk genoeg.

• Kaptein iglo

Beste Visstick. Ik had je toch wat daadkrachtiger ingeschat. Al denken ze dat ze alles van je weten, daar heb je toch maling aan tijdens de onderhandelingen. Jij betaal wat jij er voor over heb en geen cent meer. Nee, hier zie ik echt niets in.

Even goede zeilmaten. Groet. K.I.

• BJ

Klinkt al de kreet van New Hampshire in de US. Is dat niet dat land waar je zonder proces op een eilandje tot in lengte van dagen vastgezet kan worden? Het is maar wat je vrij vind…;)

• Visstick

Ik ben er al geweest. De greencard is nagenoeg rond. Ik hoef alleen nog maar te tekenen. Zelfde werk, drie maal hoger salaris. Prachtig zeilgebied, geen inkomstenbelasting, geen omzetbelasting, enne de huizen zijn er nu heel erg goedkoop.

Een nadeel, de Nederlanders die er al zitten zijn allemaal Friezen ;-)

• rechistraatsievilozoov

Goedgekeurde kentekenplaten alleen te bestellen in erkende marina….

Of dacht je dat je zomaar op je eigen boot mocht gaan kliederen?

• BJ

Een huis vinden zal nu idd niet zo moelijk zijn, zo zie je maar dat er ook mensen zijn die voordelen hebben van een crisis… ;) En misschien kan je een webwinkel beginnen met gadgets voor de posters op dit prikbord… :D