zee zeilers gevraagd met ruime ervaring

  • paul

    wij zoeken regelmatig zee zeilers om boten over te zeilen in europa . Vaak gaat het om tochten van tussen de twee en de acht weken.

    Je kunt hier mee zelfs geld verdienen tot wel 50 euro per dag.

    Het gaat om boten van vaak boven de 33 ft en cat's.

    Heb je veel zee ervaring en tijd over mail me dan je ervaring en of je zin hebt om met me mee te zeilen. In het voorjaar staan er weer een aantal reizen op de planning.

  • GJ_

    Niet dat ik tijd heb hoor, maar hoe gaan mensen je mailen?

  • oldsailor

    Tijd genoeg alleen zeezeil ervaring niet. Kom niet verder dan het wad.

  • Jan

    Heb aardig wat vrije tijd. Veel zeil ervaring op zee heb ik echter niet. Het lijkt me een leuke uitdaging om met zulke tochten de nodige ervring op te kunnen bouwen.

  • paul

    oldsailor schreef:

    >

    > Tijd genoeg alleen zeezeil ervaring niet. Kom niet verder dan

    > het wad.

  • paul

    Beste jan en andere geintereseerde.

    Ik wil graag een databasje aanleggen voor mensen die eventueel boten willen mee zeilen van griekenland naar noord italie en terug

    van nederland naar kroatie etc etc

    Mail je uitgebreide zeil cv en leeftijd en aantal weken en periodes dat je beschikbaar bent naar mij.

    voor mensen met ruime ervaring die als kapitein met een onervaren kracht op pad gaan is er een redelijke vergoeding. Voor onervaren mensen de kans om ruime ervaring op te doen in zeel zeilen.

    Hoop snel van jullie te horen

    Paul.jongeneel@hotmail.comJan schreef:

    >

    > Heb aardig wat vrije tijd. Veel zeil ervaring op zee heb ik

    > echter niet. Het lijkt me een leuke uitdaging om met zulke

    > tochten de nodige ervring op te kunnen bouwen.

  • Alex

    Van welke organisatie gaat dit uit en wat is jouw rol daarin?

  • Marc

    Alex schreef:

    >

    > Van welke organisatie gaat dit uit en wat is jouw rol daarin?

    Ik begin te vermoeden dat Paul in deze “startend ondernemer” is. Daar is niets tegen, ik vind het prima als mensen initiatief nemen en iets proberen op te zetten…

    Wel vind ik, dat je dan open kaart moet spelen en dat duidelijk moet aangeven en uitleggen hoe je plan is om enerzijds een nuttige dienst aantebieden en anderzijds aan zeilers wat aardige mogelijkheden te bieden.

    Daar mag je best zelf beter van worden, geen probleem.

    Niet juist is ‘t : om mensen ’t hemd van 't lijf te vragen en zelf anoniem te blijven.

    Dus als je dat verbeterd, mijn zegen heb je!

    MoR

  • marksvrijheid

    precies, er zijn heel wat mislukte overzeilingen geweest, dus voordat ik op pad ga met vreemden…

  • Suiderkruys

    Ik heb dat vroeger vaak gedaan maar de “going rate” destijds was al een Engelse pond per zeemijl voor een gewoon bemanningslid. Die vijftig euro per dag van je is dus behoorlijk onder de maat. Ik zeilde destijds voor een professionele organisatie die de zaak goed verzekerde, aleen met gekwalificeerde bemanningen werkte en aan alle wettelijke eisen voldeed. Als ik je postjes lees krijg ik sterk de indruk dat je niet aan wettelijke eisen voldoet en ver onder het wettelijke minimumloon zit, kortom je bent een beunhaas.