zee zeilers gevraagd met ruime ervaring

  • Janneke

    Beste Suiderkruys,

    Welke professionele organisatie is dit? Ik en mijn vriend zijn serieuze zeezeilers onderweg die wel wat bijverdiensten kunnen gebruiken in de maanden dat wij seizoenenstops hebben onderweg op onze wereldreis.

    grt Janneke

  • Suiderkruys

    Het is 25 jaat geleden, het bureautje waarvoor ik werkte bestaat niet meer (die Yacht broker is gepensioeneerd). Maar als je googled op “Delivery crew” en/of “Yacht” en/of “London” vind je er vast een paar. Ik werkte indertijd voor een Engelse yacht broker, de meeste Yacht brokers die delivery crews gebruiken zitten in London.

    Maar let op; de minimum eis is meestal “RYA Yachtmaster”. Nederlandse (amateur) cursusen en certificaten tellen meestal niet, die liggen IHA op een veel lager niveau. Aantoonbare ervaring wordt daarintegen weer beter gewaardeerd dan certificaten.

    Succes

  • Harrie van den Heuvel

    Wij zoeken een ervaren opstapper zeiler/ zeezeiler om onze Kalik 33AK de 2e week van juni 2014 naar Zuid-Bretagne te varen. Onze geplande opstapper moet ivm ziekte af laten weten. Wie wil ons uit de nood helpen. Neem contact op dan kunnen we verder praten.

    Harrie van den Heuvel

    040-2218479