Heel erg leuk initiatief maar helaas val ik buiten de leeftijds groep. Vind het eigenlijk wel leuk om bij verschillende schippers aan boord te stappen om mijn zeilervaring uit te bouwen.
Die Arjan ,
Een beetje flauw gezien de leeftijdsgroep Ik kan nog herinnerren dat we gingen zeilen vanuit Scheveningen , met 2 waarscheepje,s , een man of acht hadden we bij elkaar gesprokkeld via dit forum , helaas .
Mijn voorstel is op een zaterdag of zondag eens (om te beginnen) radiografisch te gaan zeilen, bijv : de K-Klasse , wie weet onstaat er dan een hechte groep waar je van op aan kunt .
Geloof me , is ook kouw lijen. Hoeft niet veel te kosten , en iedereen kan deelnemen van dit forum .
Mark , werken de pompjes nog naar behoren .??
Grt, Joop
Dat werkt ook andersom voor veel ouderen is het heel moeilijk om wat van jongeren aan te nemen.
Zag eigenlijk niks verkeerds in die oproep maar ben ook nog niet boven de 40 daarna had ik me mischien wel er aan gestoord.
Heb wel eens iemand van 70 meegehad en op zeilervaring was helemaal niks aan te merken alleen ik dacht altijd dat ik eigewijs was maar heb toen mijn meester gevonden vraag me alleen af of dat nu de leeftijd was of de persoon.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?