Bikkels gezocht

• Jan

Heel erg leuk initiatief maar helaas val ik buiten de leeftijds groep. Vind het eigenlijk wel leuk om bij verschillende schippers aan boord te stappen om mijn zeilervaring uit te bouwen.

• Jan

Ik denk persoonlijk dat leeftijd juist heel erg weinig zegt over of mensen iets te delen hebben met elkaar. Het is maar net waar je jezelf voor open stelt. Ik kan erg geboeied luisteren naar een oude baas van 80 maar ook naar iemand van 16. Het is maar net…..juist.

• marksvrijheid

snap het niet :) maar ondertussen, hoeveel aanmeldingen heb je nu?

• Tonijn

Is meer dan 200 km vanwaar ik woon… helaas, pas anders in het plaatje.

Of nee, toch niet helemaal… heb enkel enige zeilervaring in Vaurien ;-)

• raptor

ben ook een generatie te oud. Ben solozeiler maar er zijn diverse jonge vrouwen die wel mee willen zeilen maar daar is mijn vrouw weer op tegen. Mijn bootje is te klein voor rolators vandaat dat ik liever met leuke meiden zou zeilen; echter maar helaas. Het leven is soms erg hard.

Pieter

• Joop

Die Arjan ,

Een beetje flauw gezien de leeftijdsgroep Ik kan nog herinnerren dat we gingen zeilen vanuit Scheveningen , met 2 waarscheepje,s , een man of acht hadden we bij elkaar gesprokkeld via dit forum , helaas .

Mijn voorstel is op een zaterdag of zondag eens (om te beginnen) radiografisch te gaan zeilen, bijv : de K-Klasse , wie weet onstaat er dan een hechte groep waar je van op aan kunt .

Geloof me , is ook kouw lijen. Hoeft niet veel te kosten , en iedereen kan deelnemen van dit forum .

Mark , werken de pompjes nog naar behoren .??

Grt, Joop

• marksvrijheid

hee Joop, de pompjes zijn perfect! zeil trouwens wederom de winter door, altijd lekker rustig op de Kaag, vanavond nog een rondje gemaakt. enige waar je nog voor moet oppassen is dat ik geen bootje met vissers tot zinken breng :)

• Lodoes

Dus nog geen één aanmelding. Dit is ook een forum van 55 +.

Maar wel met de meeste zeilervaring. Het is natuurlijk ook moeilijk om van ouderen wat aan te nemen. Dan heb je ook niets met die groep. Ik snap het.

• marksvrijheid

mmm, we moeten ons natuurlijk niet overschatten :)

• hh

Dat werkt ook andersom voor veel ouderen is het heel moeilijk om wat van jongeren aan te nemen.

Zag eigenlijk niks verkeerds in die oproep maar ben ook nog niet boven de 40 daarna had ik me mischien wel er aan gestoord.

Heb wel eens iemand van 70 meegehad en op zeilervaring was helemaal niks aan te merken alleen ik dacht altijd dat ik eigewijs was maar heb toen mijn meester gevonden vraag me alleen af of dat nu de leeftijd was of de persoon.