Mijn kinderen moeten dan op de gang als ze zo doen. Tot ze weer normaal kunnen doen en “sorry” zeggen…
Mijn kinderen leer ik fatsoenlijk te zijn en als ze het ergens niet mee eens zijn of een andere mening over hebben dan niet te beledigen of kleinerend te zijn maar dat gewoon te bepraten/discusieren, wat trouwens niet wil zeggen dat dat altijd lukt.
ik had ze overigens al bij het woord “sucker” in de hoek gezet.
Geen idee bj maar welke reactie zou dan verwijderd moeten worden ?te beginnen met die waarin ik het bestaan betwijvel van een wax die gepolijst word met commandant?.
Of die waarin ik omdat ik dat produkt dus niet ken uitgemaakt word voor sucker ,iemand die er helemaal niks vanaf weet en die geen enkele ervaring heeft?
Om iemands ongelijk aan te tonen zou je ook gewoon de produktspecificatie kunnen geven want het lijkt me sterk dat iedereen hier een wax kent die je polijst dan is de reactie normaal en heb je er ook nog wat aan.En ik zou dan gelijk toegeven dat ik er volkomen naast zat in dat opzicht.(dat er geen verschil is tussen tandpasta,commandant,enz wil ik nog wel over twisten net als de absolute strakheid van polyesther.).
Nu word iedereen die reageerd op plop gelijk afgebrand waardoor niet reageren verreweg het verstandigst is maar ik pretendeer dus zeker niet de verstandigste te zijn.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?