wing 7.2

• BJ

Een dagzeiler kost 82000 euro??? Voor dat bedrag koop je een nieuwe Bav 33. Maar nou staat er rechts van deze posting, onder het kopje ‘Van de redactie’ toch iets over het plaatsen van vraag/aanbod van boten. Blijkbaar is, naast schrijven, ook lezen niet voor iedereen weggelegd…. ;)

• marksvrijheid

tja, levert wel weer wat levendigheid op :)

• Sander

Beste,

Ik zag die advetentie over die Wing 7.2. Als ik het zo lees heb jij er verstand van. Morgen ga ik namelijk even kijken. Heb jij nog tips voor me waar ik op moet letten?

Bedankt.

Groet,

Sander

• p.m.dokman

beste iglo ik heb zelf ook naar de construktie van de wing gekeken en inderdaad zijn er bij de werf fouten gemaakt dus heeft hij extra lensgaten aan dek het voor en achterschip is voorzien van een extra spant en de mastondersteuning was ook een manco dus daar is een stalen raamwerk onder gezet om de krachten op te vangen de boot is in een subliem verfsysteem gezet plus antifouling dus alle minpunten zijn eruit gehaald je had mij ook kunnen emailen om een en ander te kunnen opvragen je had zonodig ook de boot kunnen zien maar dat doe je niet je zet negativiteit op het net maar gelukkig voor mij ik heb de boot toch nog verkocht maar het verstierde mijn verkoop wel bedankt daarvoor m.v.g paul

• Eric Broodcoorens

Beste,

Ik bezit en Wing 720 en ligt in Kortgene. Ik ben Belg en moet voor de verzekering een vlaggebrief kunnen voorleggen.

Die vlaggebrief kan ik enkel verkrijgen mits een bevestiging dat de werf PRINS in KAMPEN opgehouden heeft te bestaan voor 1998.

Mijn zoektocht is uiteindelijk gestrand bij de KvK in Kampen, die mij geen bevestiging kunnen geven omdat de jachtwerf niet in hun bestand voorkomt.

Kan iemand mij helpen ineake:

a) Is de naam en locatie juist ?

b) Heeft iemand meer info om die bevestiging te kunnen staven ?

Met veel dank bij voorbaat

Eric Broodcoorens

• raptor

zeg je toch dat het een eigen bouw is. Wing ia bijna niet na te trekken en dan noem je hem jantje of chefke oid.

Pieter

• Kaptein Iglo

Begrijp ik hier nu uit dat de Wing 7,2 nog steeds niet uit elkaar is gevallen??? Verwonderlijk. Mvg K.I

• marksvrijheid

nop maar je kunt erop wachten:-)

• Dirk

Onzin,

Ik heb zelf een Wing gehad en die was goed geconstrueerd, zielde als de brandweer en daar heb ik nooit enig probleem mee gehad, overigens was deze van 1980 en heeft geen plat dak meer. Ik heb het idee dat deze beter waren geconstrueerd dan de oude modellen.

Hierna nog een Dufour, osmose, doorzakkend dek, lekkage bij de kiel en nog vele andere problemen. Bij m'n Wing nooit problemen mee gehad. Gelukkig ben ik m'n Dufour kwijt en nu weer op zoek naar een Wing.

• BJ

Wel eens gehoord van ‘ouwe koeien’… 8-)