Natuurgebied ‘De Hemmen’ aan het Braassemermeer grondig naar de kl&#te geholpen.

• dr. Hook

Paulus schreef:

>

> Hielke…. tip…. goed ankergerei is reuze handig…

om als enterhaak te gebruiken? Zo'n handig paraplu-ankertje doet het goed, hoewel ik als professional liever een scherpe Fortress gebruik…. daar kom je wat verder mee.

• Uli Kinkel

Aaaah! omzetvergroting door marktverbreding :-)

Een leuke Dark-Rave-Hemmen-Dance brengt aardig geld op, een paar leuke Thaise gastvrouwtjes in een oude caravan achter het WC gebouwtje loopt ook aardig binnen.

Geen organisatorisch verstand van deze nieuwe uitbreidingen? Ik weet nog wel een Amsterdams organisatiebureautje voor allebei…

• marksvrijheid

hee dokter, nieuw pseudoniem :)

• Joop

Havenmeester, maakt je niet druk om dit gebeuren.

Wij willen het eerst zien en dan geloven, dus de Nelly zie je binnenkort verschijnen .

Grt, Joop

• maxxum

Er zijn dus geen bepalingen opgenomen in het pachtverdrag om de rust in het gebied te bewerkstelligen.

Daar kan de pachter dus niks aan doen,de commentaren moeten dus richting sbb.

Ik zou best willen pachten met bepalingen overigens.

• erik

Ja, aan die zuinige, geen-tv-kijkende natuurgenieters die hun eigen eten van de supermarkt thuis meenemen, valt geen droog brood te verdienen. En dan hebben ze nog een grote mond ook …. . :-)

• BJ

Supermarkt??? Eigen tuin zal je bedoelen… :D

• Sindbad

marksvrijheid schreef:

>

> hee dokter, nieuw pseudoniem :)

Owww, lag het er zo dik op?

• marksvrijheid

mmmm als je je mailadres uitzet,, wordt het een stuk moeilijker :) plovers kom je niet vaak tegen, toch?

• Sindbad

marksvrijheid schreef:

>

> mmmm als je je mailadres uitzet,, wordt het een stuk

> moeilijker :) plovers kom je niet vaak tegen, toch?

He…. dacht dat ik dat wel gedaan had.