Opstappers tips

• Sven Heesterman

De zeilende singles zijn opgestart omdat er juist behoefte leek te bestaan aan een mogelijkheid om andere zeilende singles te ontmoeten. Alle andere initiatieven gingen dat namelijk juist uitdrukkelijk uit de weg.

Maar als je ontsingled raakt dan mag je heus nog wel mee hoor, je hoeft niet je nieuwe vriendjes (m/v) meteen weer kwijt te raken!

Sven

Voorzitter zeilende singles

• Louisa

Ik (vrouw) merk daar anders niets van. Maar ok er zijn dan ook meer zeilers, dan zeilsters….hii (zie dit prikbord) :)

>>>>>Tevens valt op dat vrouwen tov mannen een bevoorrechte positie innemen<<<<<<<

Maar wel, je plaats een oproep, vervolgens krijg je wel een reactie…..daar reageer ik dan weer op en dan……..hoor je gewoon nixs meer.

• Zeiler

dat lijkt maar zo ;)

'>>>>>Tevens valt op dat vrouwen tov mannen een bevoorrechte positie innemen<<<<<<<'

• Zeiler

Toch is - zonder het te willen afvallen - dat ‘zeilende singles’ offtopic. Er worden dingen georganiseerd en je kan er op inschrijven. Er zijn zo ook nog zeilscholen, reisorganisaties en evenementenbureau's en whatever.

Ik doel hier toch heel bewust op een actief en naar behoren werkend virtual social community network van zeilers voor zeilers.

Nog meer tips en ideeen?

GrtjZ!