Opstappers tips

• Zeiler

Ik vraag me af of er een leuke club / vereniging / internetcommunity is om leuke zeilactiviteiten af te spreken of te organiseren of te meeten. En dan niet het 50+ gebeuren maar het 40- gebeuren.

Grtjz!

• marksvrijheid

het leven begint pas na je 40ste :)

• Zeiler

Hahaha. Zo was mijn vraag helemaal niet bedoeld. Ik hoop op nog wat meer reactie's :)

• Jan

Ken je deze al? www.omtezeilen.nl

• Zeiler

omtezeilen ken ik, ligt al tijden op z'n gat er gebeurd helemaal niks. het idee van de initiatiefnemer was om een zeilschool te beginnen en dit te gebruiken om een netwerk op te bouwen. opmerkelijk is dat het dus ooit enthousiast begonnen is maar nooit echt handig is gaan werken en in een eerste fase is blijven hangen (die ook qua functionaliteit niet goed werkt). en wat ik echt fout vind is dat er geen optie is om je profiel te verwijderen!!! Die zeilschool is er ook niet gekomen zoals ik begrepen heb. Bikkels was ooit leuk maar ligt ook al jaren op z'n gat sinds de initiatiefneemster een vriend met boot gevonden heeft :)

• Fl0

Ook via datingsites kunnen je mannen en vrouwen zoeken om mee te zeilen.

• Jan

Ik snap niet waar jet op baseert dat allesomtezeilen.nl al tijden op zijn gat ligt. Dit is namelijk niet waar. Het doel van de site is om mensen bij elkaar te brengen die iets met zeilen hebben. Dit is erg breed en kan variëren van opstappers die een boot zoeken om mee te zeilen tot schippers die bemanning zoeken. Zelf ben ik een aantal weken geleden met een tjalk weggeweest als maat. Gister nog een leuke tocht gemaakt met twee opstappers. Verder zijn er nog een aantal plannen die in het vat zitten. Jou conclusie dat het op zijn gat ligt is onterecht. Geld eigenlijk hetzelfde voor de bikkels.

Wat me wel opvalt is dat er maar weinig schippers/zeilers mensen de mogelijkheid bieden om op te stappen. Tevens valt op dat vrouwen tov mannen een bevoorrechte positie innemen.

• Zeiler

Nou Jan, daarmee suggereer je dat ik onterechte onzin verkoop en dat vind ik niet leuk. Niet voor niets gooi ik mijn vraag hier in de groep… Ik - en andere schippers - hebben heel andere ervaringen (ben overigens zelf al sinds het eerste uur lid van omtezeilen). Hetzelfde verhaal voor de Bikkels, de bikkelsvlag is al zeker 2 jaar niet meer gehesen, op een enkeling na.

@F10 tsja een datingsite is voor dates, toch? Met een paar man een stevige tocht varen zit er dan waarschijnlijk niet in ;)

Nog iemand andere suggesties? :)

Grtjz!

• Louisa

uhhh discussie gelezen…hhii

www.zeilendesingles.nl

kan je hier aan toevoegen….maar blijft moeilijk als vrouw….om “gewoon” eens op te stappen….Fl0 schreef:

>

> Ook via datingsites kunnen je mannen en vrouwen zoeken om mee

> te zeilen.

• Zeiler

de site ziet er prachtig uit. tsja.. ben er niet tegen hoor, vind het wel wat onhandig: ben ik single mag ik mee, ben ik niet single dan weer niet … en heb ik ineens als beloning geen zeilvrienden meer.. kortom er is maar 1 constante factor in mijn leven tot nu toe en dat ZEILEN ;)

grtjz