Dank voor al jullie reacties;
Inmiddels heb ik een nieuwe draad getrokken (3x 1,5mm2) en alles werkt perfect. Alleen is mijn portemonnee nu wat meer bedroefd: een combinatie 3kl. toplicht/ankerlicht kostte me maar liefs € 150,-!! Voor een beetje kunststof en twee lampjes!! Ik wist dat ik een dure hobby had, maar dit gaat nu wel echt belachelijk worden. Ookal bleef ik bij hetzelfde merk, toch moest ik weer nieuwe gaten boren voor de bevestiging, omdat “ze” dat systeem helemaal veranderd hebben…
Het vervelende is dat je gebonden bent aan de watersportwinkels, lijkt me, voor dit soort spullen. Als je daarnaast ook nog “geholpen” wordt door een chagrijn van een verkoper, dan baal ik helemaal. Maar ja…. toch maar gekocht. Ik had de mast al plat liggen, de draad getrokken en mijn huidige kapotte licht al gedemonteerd.
Volgens mij moet ik maar eens in die business gaan werken en iets goeds voor een goede prijs gaan maken/verkopen… Komen jullie dan bij mij shoppen?
Een teleurgestelde Swil
(die even wat rustiger aan gaat doen; en weer het water op wil om tot rust te komen)