geschil

  • Peter

    Graag jullie aandacht voor dit herhaald verzoek.

    Wie kan mij de prijs per m2 (excl. btw) doorgeven die de eigenaar (of bijvoorbeeld De Domeinen namens de overheid!) hanteert voor het gebruik van wateroppervlak voor ligplaatsen. Ik wil namelijk vergelijken en controleren of een aangezegde prijsverhoging redelijk is! Hoe meer vergelijkingsmateriaal, hoe beter!!!!

  • marksvrijheid

    80 tot 100 euro bij sommige jachthavens rond leiden

  • Sindbad

    Mijn box is 3,5 x 10 meter; ik betaal 800 euro (incl zijsteiger). Dus 23 euro per m2.

    Pieter

  • Sindbad

    Overigens is dat bij de Galamadammen in Koudum (Friesland)

  • Cor

    Ik heb een poging gewaagd. Maar een bedrag kan ik je helaas niet noemen. Wel wist men te vertellen dat meer Jachthavens hier last van hadden omdat ze nog niet geïndexeerd waren.

    Voor de duidelijkheid dit is wat de havenexploitant of vereniging betaald en niet wat je als ligplaatshouder betaald.

    Cor

  • Nick

    betaal E 29,30 per m2 in compagnieshaven enkhuizen

  • willem

    Ik betaal voor een BOX 9x3 mtr. 950 euro /zomer. omgeving Leiden. Geen vierkante meter prijs. (boot niet langer dan box !!! )

    Willem

  • René

    Ik betaal 17,50 per m2 in een Jachthaven in Drachten met zijsteiger. Een box van 8x3.

  • cees

    30 euri per m2 (loosdrechtse plassen).

    Weinig faciliteiten (niks eigelijk) maar wel een gezellige kroeg.

  • Edward

    In Marina Port Zélande kost een box van 11x4 € 2.500,- per jaar.

    Is ongeveer € 57,- per m2. Veel duurder zal je niet vinden, wel veel goedkoper.

    Wel llekker veel voorzieningen, daar. 'T is maar wat je zoekt.

    ben wel benieuwd hoe je de vergelijking wil gaan maken, zonder dat er 20 gaten in je redenatie zijn te schieten!