mast inkorten

  • Paulus

    Dabbedoelik, maar er is niets op tegen als iemand het gaat proberen. Ik wil het wel zien… Maar voordat je die zakken opgetuigd hebt en vol genoeg enz. heb ik al 3x de mast laten zakken met een simpele bokkepoot… wedden?

  • joep

    Daarom Paulus heb ik er ook geen problemen mee achter de brug te moeten liggen. Met mijn strijkbare mast ben ik maximaal een kwartier kwijt om onder de twee bruggen door te komen en de boel weer te hijsen.

  • KptnPlp

    Jaaaa, laten we een wedstrijdje maststrijken/krengen organiseren bij de hollandse brug. Ik breng mijn klapstoelen wel mee en een kratje bier. Wie regelt de Pinda's?

  • Swil

    …Of we maken die brug een paar meter hoger (wel pas als het donker is, anders valt het zo op) ….

    Hoezo komkommertijd? Ik wil weer varen!!!!

  • KptnPlp

    Ach, liever dit dat het wederkerende geleuter over het B-woord.

  • schieper

    ha ha.. ik grijp ieder excus aan (zelfs het b woord) om niet te gaan klussen ;-)

  • Sindbad

    Ziet er gelikt uit hoor. Maar wat je dan ook kunt doen: bevriend (motor)bootje inschakelen en in plaats van die zak dat bootje daar laten varen > met die boot trek je de mast omlaag, en vaar je gezamenlijk onder de brug door.

  • marksvrijheid

    er is eens een foto opdit forum geplaatst (jaja Pieter, het kan echt) waarop je een mast geknakt en al in het staketsel van een brug ziet zitten, doet me dat wel aan denken ….

  • Sindbad

    marksvrijheid schreef:

    >

    > er is eens een foto opdit forum geplaatst (jaja Pieter, het

    > kan echt) waarop je een mast geknakt en al in het staketsel

    > van een brug ziet zitten, doet me dat wel aan denken ….

    Eh, dat was ik niet toch?

    Kan me die foto inderdaad herinneren. Maar volgens mij was 't een link.

  • marksvrijheid

    hihi, nee, en inderdaad was het een link

    doet jouw linkweergave het al?