Zeilschool Optimax

• Bontekoe

Die is vast vertrokken naar Plopsaland en dat duurt lang joh, in zo'n klein kabouterbootje.

• Petertje

And the show goes on:

(Telegraaf 18 December 2011) De pedofiele zeilinstructeur Bas R. is opgepakt in Cambodja. Hij bleek daar een kindertehuis te hebben, waar hij verbleef met twaalf kinderen van 7 tot 13 jaar. Vijf van hen zou hij seksueel hebben misbruikt.

http://www.telegraaf.nl/binnenland/11131759/__Pedofiele_zeilleraar_opgepakt__.html

• marksvrijheid

wel, laten wij eens goed offensief inzetten, zodat ieder weet dat je daar niet moet zijn…..

• Sindbad

Ik stel voor dat we ‘m blijven stalken op internet. Als-ie nu vastzit in Cambodja zit hij goed. Wat mij betreft hangen ze ’m op aan z'n, eh, dinges.

• raptor

Ik kan wel spijkers en schroeven leveren, maar lijm gaat ook wel. Aan de mast spijkeren was een nautische straf, alleen wie heeft er nog een houten mast waar wat in te spijkeren valt.

Pieter

• BJ

Pff.. dan moet je ook de halve RK Kerk gaan stalken…

• Erik

Zeilschool van Optimax is in de lucht alsof er niets aan de hand is. Echter, niet te achterhalen via KvK. Kan betekenen dat de zeilschool allang is opgedoekt en dat de website nog in tact is. Kan me niet voorstellen dat ouders met een gerust hart hun kind hier naar toe brengen op zaterdagochtend. Zeker niet na de laatste berichten …. .

• Sindbad

Ik stel mijn mast beschikbaar. Maar kielhalen mag ook. Boot heeft stalen huid met de nodige pukkels, dus zeer geschikt.