Zeilschool Optimax

• Hielke

Hoi Martine, ik heb je anders nog niet rond zien zeilen hier :-)

Mijn kinderen gaan met gierend plezier naar http://www.dewijdeaa.nl/ dit is wel intern, bij de molen op de WIjde Aa.

Voor dit jaar zitten de meeste weken wel al vol.

Groetjes,

Hielke

NB op de Kaag zelf zijn natuurlijk ook een aantal zeilscholen. Overigens zijn ze ook een keer naar Zeilschool Aalsmeer http://www.zeilschoolaalsmeer.nl/ geweest, daar wordt ook leuk & enthousiast gelest in verschillende boot-types.

PS die Bas Ruijl is een sneu figuur die nooooit van z'n leven weer met kinderen had mogen gaan werken. Afgezien daarvan is het een grof schandaal dat de gemeente ‘Kaag & Braassem’ willens en wetens (!) toch een vergunning aan hem heeft afgegeven om een zeilschool op hun grondgebied te mogen runnen. De verantwoordelijke ambtenaar zou met pek&veren moeten worden overgoten en op een open kar het dorpsplein worden gejaagd. Zo… kon het toch niet laten.

• Alex

Een groot nadeel van dit nieuwe prikbord: oude berichtjes van jaaaaaren geleden kunnen ineens weer bovenaan staan … .

• Pieter Lofvers

Misschien dan een idee om ze na 6 maanden te laten vervallen, of dat ze inactief worden (alleen-lezen oid)?

• marksvrijheid

wel, mar10e weet het nu pas … en wellicht anderen ook die zich ernstig zouden kunnen vergissen.

• Petertje

On top, het kan weer.

Je ziet dat het ook nadelen heeft. Of niet?

• marksvrijheid

wat kan weer?

• Kaptein Iglo

Heeee Plop,

Waar heb jij zo lang gezeten? Ik was al bang dat je door Piet Piraat geronseld was en naar de west was vertrokken. Wel al die tijd lekker rustig geweest op het prikbord en weinig geOH meer geweest. Je ziet wel, jouw bijdrage wordt weer alom geprezen! Goed dat je terug bent, geeft meteen weer een beetje deining. He schavuit, groeten van je vriend Kaptein Iglo.

• Sindbad

Hee Kappie…! Oorlam teveel op? We're talking 2008 you know……

• Joop

hahaha , die is wel leuk , maar waar is Plop dan gebleven?? Ik was het niet altijd met hem eens maar hij wist wel veel toch.

grtJoop

• marksvrijheid

de stiekumert, landrot!