saaie bioel hier

  • Sindbad

    Beste mensen;

    ik constateer dat er op dit prikbord minder en minder gebeurt.

    Jammer; een paar jaar geleden was het hier zeer levendig.

    Hoe komt dit?

    Mogelijk is iedereen aan het zeilen? En geen wifi aan boord, gewoon lekker in de natuur zonder schermpjes.

    Of komt het doordat men steeds reageert op oude posts, die bovenaan komen te staan, zodat er niks/weinig nieuws bij komt?

    Weet onze moderator raad? Anderen?

    groeten

    Pieter

    X(:)-D:)o

  • Bas

    Ha Sindbad,

    Helaas heb je gelijk. Tijd om het forum weer vlot te trekken. Binnenkort verandert de lay out van de zeilen startpagina, en ook die van het forum zelf.

    In het algemeen geldt dat nieuwe topics meer reacties aantrekken en zorgt voor meer leven in de brouwerij. Dus … open eens een nieuw topic. Zal zelf ook een steentje bijdragen uiteraard.

    Wat betref reacties op stokoude topics, heel veel oude topics scoren zeer goed in Google. Men komt dan binnen via Google en heeft dan niet door dat het om een discussie van jaren terug gaat. Meestal verwijder ik die posts, enkele uitzonderingen daar gelaten. Niet uit censuur ofzo, maar liever een nieuw onderwerp openen dan.

    Groeten,

    Bas/ moderator zeilen startpagina

  • Sindbad

    Ha Bas

    Ik ben wel van de nieuwe topics ja.

    Ben benieuwd naar nieuwe layout, wat mij erg handig lijkt is als we gemakkelijk foto's en filmpjes zouden kunnen plaatsen.

    Helpt ter verduidelijking, en voor plezier.

    groet

    Pieter

  • Bontekoe

    De invloed van de smartphone? Tegenwoordig “appt” men of hoe het ook heet. En Dit prikbord is nou niet echt geschikt voor de smartphone.

    Los daarvan zie ik een zelfde tendens op andere fora. Mischien is het “nieuwtje” er van af? Of misschien zijn alle vragen inmiddels al een keer beantwoord?

    Of worden de vaste panelleden wat melig in hun antwoorden als dezelfde vraag voor de twintigste keer gesteld wordt?

    Of is de toegang te lastig geworden met de Catchpa en de verplichte email-adres regel?

    Ennieweetjes, ik ben effe Feesboeke op m'n Android, De-Doei!

  • joop

    Ha die Pieter ,

    Alles goed met je en je boot al verkocht ? Ja joh ,t,is een beetje saai hier en daar op internet . Joh komende winter weer Volvo race kijken en lekker weer slap lullen er over moet het weer wat gezelliger worden toch . Help elkaar,, de fucking winter door,, zou al een mooie titel wezen .Grt Joop