gooede navigatiesoftware voor Ipad?

  • marksvrijheid

    O heren en dames der zeilvaart, wat is goede software voor een Ipad? vaargebied is Nederland. Ik zie allerlei aanbiedingen en apps…. maar ook daar zijn te veel bomen lijkt het>>

    verneem graag uwer ervaring en mening

    groet Mark

  • BJ

    Volgens mij heeft Navionics iets moois voor op een tablet.

  • chirpy

    Wanneer de Heilige Apple Society het toestaat is het programma van Navionics uitstekend. Op mijn Galaxy functioneert het goed.

  • Sindbad

    Hee Mark; waar wil je dan helemaal naar toe dat je de waterweg niet meer kunt zien?

    Heb je dan bereik op je boot?:? (of blijf binnen wifi-zone van de Kaag?)

    En zorg wel voor een duur spatschermpje dan.

    Wat kost die Navionics?

    Maar ik geef toe, ik neem de Ipad ook mee, al vrees ik dat mijn voetvolk gaat kibbelen om met t arme ding te gaan Skypen.

    Hoera voor wifi-vrije havens.

  • marksvrijheid

    haha, nee we hebben zo'n Ipad en als het simpel is dan is het leuk voor de kids, kunnen zij tochtjes uitstippelen en “navigeren” en nee ik wil geen bereik, want dan weet ik zeker dat er gedonder van komt :X maar ik denk dat ik het bij ouderwetse kaarten hou, daar leren ze minstens net zo veel van. die navionics schijnt rond de 20 dollar te zijn… is het lekker op het wad?

  • Sindbad

    Nee; nog even werken, vrijdag naar de boot en dan richting Engeland (Lowestoft). Flink veel soep en hamburgers mee, en zeeziekte-pilletjes. Wind wordt west, helaas.

  • marksvrijheid

    ah wederom een oversteek, alle hens mee? lekker hoor! wel wat aan de koude kant met die wester.. veel pret!

  • Sindbad

    Neuh, 1e oversteek. Ging goed. Lowestoft, Harwich (Pin Mill); Queenborough, Londen (St Katherine's dock is mooi), Ramsgate, Oostende, Vlissingen, Scheveningen, Durgerdam, Koudum.

    Helaas veel tegenwind, dus tanks vol rode diesel nu. En verder goed weer gehad.

    Erg veel plezier gehad van AIS-plottertje.