Zeilvakantie caribean

  • Annekke

    Hallo,

    Wij zijn aan het rondkijken om met ons gezin (2 kids 5 en 7jaar) een circa 2 weekse zeilvakantie (met schipper) te boeken in de carib.

    Op het net staan vele aanbieders maar waar opt e letten? Wie heeft hier misschien ervaring mee?

    Grtjs Annekke

  • Sun Fizz

    Zijn erg veel mogelijkheden voor, voor elk wat wils…

    Weet niet of het iets voor je is, maar je zou bij Full Circle sailing kunnen kijken.

  • Mor

    Ik ben ook aan 't rondkijken.

    Voor zover ik nu begrijp, is het hurrican seizoen weer in aantocht.

    De hoek Suriname/Trinidad zou dan nog redelijk veilig zijn als ik 't goed begrijp.

    Ik zoek zelf voor de periode winter 2013/14

    Het 2e om op te letten is de vliegreis.

    Terwijl een retour naar 't ene eiland E 600 is, is een retour naar eiland verderop niet onder de 2500 te krijgen.

    Boek dus niet, voordat je weet wat de vlucht kost.

    Vluchten naar die regeo zitten fout in de software vd NL vliegwinkels ed.

    WorldTicketcentre en Expedia.de zijn beter.

    Kijk voor een ex Franse kolonie voor vluchten van Parijs Orly, Engelse voor vanaf london Spaanse vanaf enz

    scheelt vaak meer dan het dubbele….

    Het 3e : de boot

    Zoek je “bareboat”huren dus zonder schipper.

    Gebruikelijk zijn de schepen daar ingericht op het comfort dat Amerikanen willen met het daarbij behorende prijsnivo.

    Alleen vanaf Martinigue vond ik 38/40 voeter voor ca 2000 p/w

    ( elders alleen 50 voeters en vooral catamarans voor minimaal 6000 p/w)

    Dus zoek even verder metdeze info en vind je dingen die ook voor mij interessant kunnen zijn,

    meld het even.

    groet MoR

    MoR

  • Mark Saurens

    Dag Anneke,

    zeilvakanties in de Caribbean is mijn specialiteit. Ik zeil al in dit gebied sinds 1999 en organiseer sinds 2008 (mee)zeilreizen in dit gebied. Dutch Sailing Events organiseert zowel reizen waarbij je als opstapper kunt aanmonsteren, als private charters voor groepen en families. Als je mij een mail stuurt op mark@dutchsailingevents.nl of even belt op 0650650474 dan kan ik de mogelijkheden verder toelichten

    Groet Mark Saurens

    dutchsailingevents.nl