Nog maar even wachten met antivries uit motor halen en met zeilen er weer op zetten .. . .
Opvallend dat steeds meer boten in het water overwinteren. Heeft de crisis toegeslagen in bootjesland?
whahaha die is goed Pieter! als iedereen zou ontdekken hoe heerlijk het is om het hele jaar te kunnen zeilen, niet bang meer zijn voor wat ijs, dan zou er niemand meer op de kant willen… dus ik vind het wel goed zo :-) in ons haventje hebben deze winter vier bootjes overwinterd, waarvan er maar twee daadwerkelijk varen, de andere twee liggen er al jaren zonder dat er iemand echt naar omkijkt.
en koud, ach, daar kan je je op kleden toch?
Toch wantrouw ik die zeilers die zeggen dat het zo heerlijk is in de kou te zeilen. Ik vind er geen moer aan met verkrampte vingers de helmstok te moeten vasthouden, de zeilen te moeten strijken en meer van dat schoons. Een nacht op zee bij een temperatuur van 2 graden boven nul en je praat wel anders. Ondanks de dikste kleding in wel tien lagen, was ik niet meer op te warmen. De methode om lekker bloot naast een vrouw te liggen kon ik helaas bij gebrek aan een vrouw niet toepassen.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?