Okkels schijnt voor zijn “bijdrage” aan aruba green een nogal aanzienlijke vergoeding te krijgen voor de maanden dat hij op het eiland verblijft.
Gratis reclame voor aruba is het dus duidelijk niet,het bedrag waarover hier gesproken word is iets in de buurt van de 3 miljoen.
Nu heeft er ook in de kranten gestaan dat er geld is betaald voor de reparaties maar de kranten hier zijn niet altijd even betrouwbaar.
Dus ja ik beschik over andere informatiebronnen is ook vrij logisch ik woon op aruba.
De arubaanse overheid is nu bezig met een aantal projekten om aruba“groen” te maken alleen beginnen ze aan de verkeerde kant ze willen in ik geloof 2020 aruba volledig onafhankelijk te maken van fossiele brandstoffen maar een fatsoenlijke afvalverwerken,verwerking van bv afgewerkte olie of alleen al simpele mileueisen aan vervuilende industrie hier ontbreekt volledig.
En dan komt er een gepensioneerde astronaut vertellen hoe “we” dat moeten aanpakken en dat tegen een meer dan riante vergoeding terwijl de staatschuld enorm is en er een aanzienlijke armoede is.