nuttige apps voor Ipad...?

• Sindbad

Ik ben benieuwd of jullie tips hebben voor nuttige zeil- of navigatie-apps voor de Ipad.

Tot dusverre gebruik ik het ding weinig, ik wil er meer uithalen, bijvoorbeeld op de Duitse Wadden.

Hebben jullie ervaringen? Met navigeren b.v.?

Groet

Pieter

• roelording@ziggo.nl

Zeeslag is wel leuk. Doei, Roel.

• Sindbad

Leuk, maar dat vind ik live nog leuker.

• raptor

NL leger heeft nog wat overtollige voorraden. Wellicht bod uitbrengen op wat abwehrmittel? Wat dacht je van een goalkeepertje op het voordek? Ideaal tegen speedboten, waterscooters en blagen in rubberbootjes.

Pieter

• roelording@ziggo.nl

Met de Ipad op de duitse wadden, dat wordt dus 3G gebruiken….. betaal je je dan niet scheel aan telefoonkosten ook al omdat je in het buitenland zit, eh vaart? Groet, Roel.

• Sindbad

Dat is inderdaad zo…! Had ik nog niet aan gedacht.

• marksvrijheid

roaming roaming roaming :-) laat toch lekker thuis man! het hele jaar gekluisterd aan beeldschermpjes en aanraakschermpjes… loslaten heet dat geloof ik :-) of afkicken? prettige vakantie!

• Sindbad

Is helemaal waar…. Maar om eerlijk te zijn; ik gebruik die Ipad nauwelijks, en wilde er nu wel eens hip mee doen. Maar dat wordt 'm dus niet in Duitsland, ivm duur internet.

Ik ben al om, en laat em gewoon thuis.

Papieren kaart heb ik al; en genoeg slechte boeken voor 3 weken plezier.

Nu nog wat muziek uitzoeken.

Nog tips? Rammstein?

Ligt jouw boot er al in?

• raptor

We vallen gewoon weer terug op ons dinosaurusbrein. Baardige oude mannen met restjes eigeel in de snor die met diepliggende grijze ogen naar de einder turen, denkend aan vervlogen tijden, terwijl het zilte nat hen over de hoofden sproeit.

Pieter

• marksvrijheid

haha, heel goed, jouw meiden ook even laten afkicken :-) nop mijn bootje is nog niet klaar, is meer werk geworden dan verwacht :-(