boek

• raptor

Ik heb een boek geschreven. Een stukje gaat over een boot en de hoofdpersoon heet “de schipper”. Dat is mijn excuus om het op dit forum te plaatsen. Tot mijn verrassing wil boekscout het uitgeven. Zij willen een grote eenmalige en vrijblijvende mailing doen over mijn boek, waar toestemming van de ontvangers voor nodig is. Als U die mailing wilt ontvangen, graag een mailtje naar veenstrahoeneveld@home.nl. Voor ik boze posts krijg over spam ed. De opbrengsten van zo een boek zijn veelal minder daan de kosten. Je bent al erg succesvol als er 600 boeken worden verkocht. Voor mij is het alleen de lol.

Pieter

• marksvrijheid

hey Pieter, leuk! succes met de verkoop!

• Sindbad

Ik doe mee. Hoe is de titel?

• raptor

Titel is: “Het vijf daags commando”. De goede lezer zal een zekere gelijkenis kunnen ontwaren met hedendaags politieke kopstukken, veelal uit de meer rechtse hoek, die een dictatuur in NL hebben gevestigd en de staatskas geroofd. In het boek woorden regelmatig paralellen getrokken met de periode 1940-1945 wat betreft de houding van overheid en bevolking. Gelukkig is er een goedwillende zeiler-ondernemer die meneer Tamming en Opstock het land uit gooit en het geld terug jat. Verwacht geen diep beschouwende psychologische achtergronden. Het boek draait om besluitvorming processen en beschrijvingen van acties. Niet alle bestuurlijke en ambtelijke kopstukken zullen het boek waarderen, daar het vraagtekens zet bij hun motiieven.

Pieter

• raptor

PS. Willen jullie mij je mailadres toesturen? Mijne staat in het eertse blokje. Die van julliie zijn verborgen

Pieter

• Sindbad

OK: pieterlofversatxs4all.nl

groeten

Pieter

• marksvrijheid

markrdebruijn@gmail.com