Schipper gezocht, voor motorboot.

• Valerie van odijk

Beste mensen,

Wij zijn 10 meisjes die op sneekweek willen gaan.

We hebben een mooie boot kunnen regelen alleen moeten we er nog een schipper bij hebben.

Een schipper die verantwoordelijkheid voor de boot wil nemen en goed kan varen.

Het gaat hier om een motorboot van 14,90 m lang en 4.50 meter breed.

Wij zijn 10 nette meisjes die heel graag naar sneek willen.

We zijn allemaal ervaren met zeilboten en zouden dus ook kunnen helpen bij sommige dingen.

We hopen dat er iemand geinterreseerd is.

Groetjes

Valerie van odijk

• Sindbad

Heren…. Wie? X(

• Hans

Dit is een grap zeker? 10 meiden op een boot die een schipper zoeken? Ik wil me best aanmelden maar ik ben bang dat ik dat alleen niet ga redden. Om een vrouw tevreden te stellen is al een opgaaf, laat staan 10!!!

• Bontestier

Zoals Guido Weijers het zo voortreffelijk uitdrukte:

Ik doe alleen leuke dingen! Dus dames als u zichzelf een leuk ding vind……..

• Sindbad

Mevrouw van Olijk, ik ben bang dat dit een ongeschikt forum voor Nette Dames is. Het wordt bevolkt door schuinsmarcherende, buikige bebaarde ouwe vieze kruiskrabbende mannen, met eivlekken op hun vest, en sigarenas in hun snor.

Er is hier maar 1 Nette Man, en dat ben ik: Sindbad de Mysterieuze Zeeman, blijvend jong (oogt 30); daagt op uit het Oosten en verschijnt uit de ochtendnevel boven het Snekermeer, neemt u mee op zijn Jacht (OK, Uw motorjacht mag ook), en duizend en een nachten zullen uw deel zijn.

Schrijft u zich gerust in via dit forum.

(Heren, zijn er nog die meewillen als maatje?)

met mysterieuze groet

Sindbad

• roelording@ziggo.nl

Ik doe de catering wel! Groet, Roel.

• marksvrijheid

ahoy dokter, roept u maar :-)

• Sindbad

Dokter Love, at you service; zie ook:

http://www.youtube.com/watch?v=vTK0hr5oAOk

• raptor

Lieve dames.

Als U goed kunt zeilen is een motorboot niet moeilijk. Uurtje oefenen en je hebt het onder de knie. Lang leve de emancipatie en laat die oude bokken van het forum rustig thuis. Ze haken toch af als ze het aan moeders op moeten biechten, dat ze met mooie meiden op een boot gaan zitten. Houdt het op een geitenfuifje en laat de bokken thuis.

Pieter

• marksvrijheid

he is dat niet die schuit die is vergaan :-)