NetYachting - iemand ervaringen?

• Chris

Hallo,

Ik overweeg om in de stappen bij NetYachting.. Met maximaal 7 mensen 1 boot delen incl alle lusten en lasten.

Heeft iemand hier ervaringen mee? Zowel met het concept als met deze organisatie?

Bedankt alvast,

Chris

• Erik

Het is geen uniek concept. Meerdere verhuurders hebben soortgelijke concepten. Of het nu echt zo voordelig is, is nog maar de vraag en weet je pas achteraf. Als je veel bij dezelfde verhuurder huurt en je vaart steeds schadevrij en levert de boot weer netjes in, dan kun je ook goede kortingen op de huurprijs bedingen. Ook hebben veel verhuurders goede lastminute prijzen van boten die anders toch maar aan de kant blijven liggen. Het aanbod van huurboten is groter dan de vraag.

Niet duidelijk van dit Net Yachting (of heb ik niet kunnen vinden) is overigens of zij de boot ook aan andere niet eigenaren doorverhuren en of de eigenaren ook meeprofiteren van de huuropbrengsten (waarschijnlijk niet).

• patrick

beste,

ik ben patrick meyvaert waarschijnlijk 5 jaar geleden het eerste lid van Netyachting toen nog onder de naam Sailtime.

top organisatie, top concept, betaalbaar, kwaliteit prijs optimaal, heel veel gezeild, ik ben drie jaar lid geweest met een gemiddelde vaartijd van > 40 dagen per jaar.

binnen die periode van 3 jaar heb ik met 2 splinternieuwe Beneteaux 343 gevaren in Zeeland. de enige reden waarom ik na drie jaar gestopt ben is omdat ik de middelen had om een eigen boot te kopen, maar zal altijd terugblikken naar Netyachting met een zeer goed gevoel.

dit is geen verkoopspraatje (heb ook geen enkele link meer met Netyachting), maar een objectieve ervaring

steeds bereid voor verdere inlichtingen 0032496070191