Plaats om cat op te knappen

• Gerard

Beste zeilerschrijvers,

Ik wil toch heel graag een oude cat kopen en die opknappen. Weet iemand een plek in de buurt van Gouda, zeg in een straal van 20 kilometer, waar ik zo'n ding van een meter of 9 en 5 breed, op een helling kan zetten of in een loods?

Of kan iemand mij vertellen wat slim is om zo'n plek te vinden? Hoeft dus niet per se een werf te zijn, maar het zou alles wel gemakkelijker maken. Als het een loods is of caravanstalling zit ik wel nog met extra vervoer en dat kan lastig zijn met zo'n breed gevaarte.

Alvast bij voorbaat zeer hartelijke dank!

Gr. Gerard

• marksvrijheid

wil je binnen of buiten staan? voor buiten zou je Van Schie aan de Kaag kunnen proberen, heeft veel ruimte buiten en is een geschikte peer

• Gerard

Bedankt Mark. Wat zou zoiets kosten voor een jaar? En zou je dan de beschikking over 220V hebben? Droog staan hoeft niet per se, lijkt mij. Bij slecht weer binnen klussen, bij goed weer, buiten …simpel toch?

Benieuwd wat je nog meer kunt melden, jij kent m blijkbaar. Ik ga nog niet meteen bellen en contact zoeken, wil eerst oriënteren waar ik mijn boot laat voordat ik m koop. Dat is toch niet zo'n gekke gedachte?

Groet,

Gerard

• marksvrijheid

het is een moeilijke tijd om bij slacht weer binnen te klussen, de meeste werven winterstallingen staan vol met tere bootjes die niet tegen storm, wind, regen en ijs kunnen :-) ook bij Van Schie is dat het geval. als alle boten weer in het water liggen is er binnen plek, er is volgens mij wel 220V. maar een cat van 9 meter sjouw je niet zomaar heen en weer volgens mij….. succes met zoeken

• Sindbad

Bedoel je mogelijk: bij slecht weer binnen > in de boot? Of: binnen: in de loods (nee toch? Heen en weer slepen is geen doen)

• marksvrijheid

ik kan het ook moeilijk visualiseren :-)

• Sindbad

Cat in 't bakkie, toch.