los krijgen doorvoer

• harryhottentot@gmail.com

er is nu 1 afvoer los gekomen, de 2 anderen nog niet,

de afvoer wc, zit muur vast, morgen gaat de zaag erin (verwarmen ging niet echt, en je kreeg geen goede grip op de moer), de afvoer keuken is draaibaar, maar de hand“knop” is verroest, daar een ander voor zoeken, en hopen dat ie echt goed afsluit, nu die weer gangbaar is gemaakt……..

2 avoeren kopje kleiner gemaakt, straks kijken wat ik met de hefkiel kan, maar de anti fouling, wat doen jullie er precies mee?, afwassen/ontvetten, afkrabben..(mij niet gezien, kolere klus), of gewoon nieuwe opkwasten…voor volgend jaar pas hoor, en daarvoor primer laagje?

laat maar horen

• Sindbad

Beter een nieuw draadje van maken Harry; 't wordt hier anders een zooitje.

Wat AF betreft: hoe is de staat nu?

ff off toppic

AF is overal vast en zonder blaasjes, op die ene los gespoten stukje, toch waarschijnlijk v.h stoten in het verleden,

maar de onder waterdeel heeft zo te zien 3 lagen, het laatste de blauwe, daaronder brons/koper kleurig en bruinnig

• raptor

Er zitten dus al wat lagen op. Vermoedelijk brons bottem paint is koperkleurige laag. Goede vlakschuurder met korrel 60 raust AF er af. Alleen wel goed stofmasker gebruiken en douchen na afloop.

Pieter

haha, die avond had ik ff last van mn strot, de dag erna ook , daarna niet meer, moet inderdaad een goede stofmasker aan schaffen

maar is een kolere werk iniedergeval, dat boven je hoofd werken:(

• raptor

Veel mensen betalen geld voor de sportschool. Met een boot is de sport gratis. Slanke zeiler met spieren als kabeltouwen en jachteigenaar. Daar vallen de meiden op. Dus je bodem schuren en die van je buurman ook. Dan wordt het nog wat met je.

Pieter

• Sun Fizz

Dan weet ik waar ik volgensd jaar naast moet gaan liggen………..

• Sindbad

>:D<

de doorvoeren zijn eruit, jongens

en dat schuren v.h OW, , ff met een groffe korrel, (met mach.), ontvetten en dan allu paint als tussen laag, en dan uiteindelijk de AF