Tja,zeilen……………. eenmaal ermee besmet , niet meer te genezen.
Beste Joop,
Ga nooit in zee of meer met `de Amerstfoortse. Ik heb daar zeer slechte ervaringen mee. Tijdens Sail Amsterdam werd ik aangevaren door een best grote praam, waardoor ik een stuk uit mijn spiegel kwijt was. Het commentaar van de Amersfoortse was dat ik daar dan maar niet moest varen omdat het daar veel te druk was en ze deden niets voor me.
Zoiets als je autoverzekering zegt dat je niet in de file terecht moet komen en ook niets voor je doet.
Groet, Don.
Zelf heb ik net een hele goede ervaring met ANWB Unigarant.
Hadden de boot net gekocht en dus ook net verzekerd. Premie was nog niet eens afgeschreven.
Tijdens het overvaren naar de nieuwe bestemming gebeurde er een triest ongeval met mijn vader.
De boot werd door de brandweer op een zgn veilige plek gelegd. De nacht daarop hebben onverlaten de zgan bbm gestolen door de ophangconstructie en al van de boot los te rukken.
De expert was heel behulpzaam en kwam met goede oplossingen.
De verdere afwikkeling loopt nog, maar ook daarin voorzie ik geen problemen.
Dus voor mij ANWB Unigarant.
Uni garant heeft bij mij ook zonder probleem betaald toen bootje affikte in winterstalling. Wel werd de uitkering ongeveer 30% verhoogd na een protest van mij, dat de schade hoger was dan zij aangaven. Op je inventaris wordt je gepakt door ze. Inboedelverzekering van het huis vergoede nog een stuk inventaris. Is ook via te claimen als ze in je auto inbreken. TOMTommetje echtgenote werd via het woonhuis vergoed toen haar auto was opengebroken.
Pieter
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?