Ha Mark,
Je kan mij verder helpen , waarmee??? Alle info is welkom hebben anderen er ook wat aan. Maar toch aardig van je .
Na een periode van 4mnd adverteren de motorboot verkocht, 24jaar in mijn bezit geweest en met pijn in mijn hart verkocht . Ik weet niet hoe dat bij andere mensen die beleving is maar ik heb zitten janken als een klein kind , is toch een stukle van je leven. De huidige eigenaren zijn er heel content mee , ik had ook niet anders verwacht gezien de uurtje,s die erin zitten aan onderhoud , de dame was en is dan ook perfect overgedragen aan de nieuwe eigenaren.
Weekendje geboekt in friesland en maar zoeken naar …………..? Tja , de droomboot daar heb ik niet gevonden ,wat een bagger zooi ligt er tekoop.Wel een super provincie om te varen , alle bruggen gaan gelijk voor je open en jij maar wachten met je auto.
Uiteindelijk weer terug bij af, de andere aanschaf (boot) had ik gezien in het midden van het land tijdens de vakantie, en was er eigenlijk wel een beetje verliefd op maar de prijs viel een beetje tegen. Toch de stoute schoen aangetrokken en een bod gedaan ver onder de vraagprijs, en hoera gelukt . Dus mensen die nu een boot willen kopen , laag bieden en wie weet.
Het is een aquanaut geworden uit 2002 met alles erop en d,r aan boeg /hekschroef/ generator etc. Voor mij altijd een droom geweest, maar zeilen blijft toch het leukste en blijf ik zoveel mogelijk doen, geeft toch de nodige rust in de bovenkamer. Grt,Joop