Optimist - opblaasdraagkussens gezocht

• Paul Heemskerk

Sie kan mim helpen aan de opblaasdraagkussens die in de wat oudere Optimisten gebruikt worden? Als je een acres weet waar ik die kussens - tegen een redelijke prime - kan kopen dan hoor ik dat ook graag (omgeving Den Haag - Rotterdam).

Bij voorbaat dank, Paul

• Bontekoe

Optiparts, Utrecht

• Smit

Beste,

Kijk ook eens op www.sailingparts.eu

• raptor

Vroeger, heel vroeger, die dingen in een spanker gehad. Ze waren direct lek. Autobanden genomen en doorgesneden. Met solutie dicht geplakt. Gingen nooit kapot. Ruiken wel naar band als de zon er op staat. Voor optimist kleiner bandje gebruiken.

Pieter

• Bontekoe

Watjes!

Nog vroegerder bakten we zelf kruiken van stro en stront, vraten we levertraan en smeerden we ons goed in met walvisolie. En dat mijne here, is het echte zeilen! Niks reclame voor een vage web-shop, afzien poddomme! Zweten in het aanschijn!

Kielhalen en de karwats er over, maar nu drijf ik over.

• Sindbad

Hee Bontekoe; lekker aan de pimpel geweest? Hier in Toldiek noemen ze dat Høken:)o

• Sindbad

Goeie tip; volgens mij kun je ook kleinere banden nemen, en ze heel laten. Gewoon niet te hard opblazen. Zolang ze de kast vullen is het prima toch? Of heeft je Optimist geen kasten?

• Bontekoehoe hic

De grote prijs gewonnen, de wisselbeker nat gemaakt, gezwommen en daarna nog meer gratis bier….. Proost!