Instructeurs gezocht

• Watersportcentrum Sloterplas

Zin in een leuke bijbaan in de (Water)sport??

Het watersportcentrum ligt aan de prachtige Sloterplas in stadsdeel Nieuw West bijna in het Centrum van Amsterdam. Wij zijn een zeilschool met een enthousiast team aan instructeurs. Om het team uit te breiden zijn wij opzoek naar enthousiaste nieuwe medewerkers! Aankomend seizoen (seizoen begint 17 april 2011) is er ruimte voor:

Schoolzeil instructeurs op afwisselende tijden:

Wij zoeken voor onze schoolsport activiteiten, medewerkers die het leuk vinden om les te geven aan schooljeugd in minimaal 1 van de volgende activiteiten: zeilen / windsurfen / kanoën / mountainbiken of in-line skaten. Diploma’s zijn niet vereist, maar kennis/ervaring in lesgeven is vereist.

Instructeurs voor in de weekenden:

Heb jij CWO diploma II of hoger (liefst ZI papieren) en heb je ervaring in lesgeven. Wij zoeken instructeurs voor in weekenden die bij ons les gaan geven in bijvoorbeeld:

Valken

Laser Vago

Optimisten

Windsurfen

De lessen zijn op zaterdag en zondag van +/- 10:00 – 16:30

Wij bieden:

Een leuke en goed betaalde bijbaan op en aan het water. Salaris afhankelijk van ervaring, leeftijd en diploma’s.

Meer informatie:

Wil je meer weten over deze banen, neem dan contact op met Femke Timmer info@watersportcentrumsloterplas.nl

• raptor

Ieder jaar komen er dergelijke oproepen. Ik heb er zeker geen bezwaar tegen want ik steun dergelijke sport/zeilscholen van harte. Ik vraag me alleen af of er enige respons op komt. Mijn ervaring is dat je personeel in de uitvoerende sfeer vooral werft in het via-via circuit. Maar wellicht werkt dit ook.

Pieter