Zeilmeisje haalt de overkant

• Erik

http://www.ad.nl/ad/nl/2842/Laura-s-zeilreis/article/detail/555989/2010/12/19/Zeilmeisje-steekt-Atlantische-Oceaan-over.dhtml

• Kaptein Iglo

Ik ben trots op Laura, een jonge dame met lef. Echte hollandse VOC-mentaliteit (in de positive zin dan (ha ha)). Knap hoor. Groet. K.I.

• Sindbad

Daar gaan we weer …..:o

Als ze nu ook nog in een Bavaria zeilde waren we nu zeker van zo'n 100 reacties :D

• marksvrijheid

let go… ik kan straks op de schaats naar mn bootje, dat is pas wat :-)

• Kaptein Iglo

Ha ha! Dat zou een mooie stunt geweest zijn. Dat Bavaria haar gewoon een mooie 36 beschikbaar had gesteld en als ze de reis netjes zou afronden dat ze `m dan zou mogen houden. Dat zou een hoop reuring in ons hopeloos conservatieve zeilwereldje te weeg hebben gebracht. Prachtig. Maar het is natuurlijk wel knap wat ze gedaan heeft. Vele van ons dromen er alleen maar van en enkele hebben er zelfs een uitgesproken mening over gebaseerd op wat? Laura doet het wel. Alleen daarom al heb ik respect voor haar en voor iedereen die een dergelijk reis / onderneming start. Het lijkt er op dat alle criticasters nu even niet durven te reageren. Groet. K.I.

• BJ

Of er zijn criticasters die de moeite niet meer nemen om er nog iets over te gaan zeggen.

• marksvrijheid

exact, is al genoeg over gezegd, blijft hetzelfde, wel pruimentijd…

• Sindbad

Jajaja… ik weet 't, ben zelf een jaloerse vader. Ben al blij als mijn dochters naar zeilkamp willen, in Friesland.

En ja, leuk dat ze ‘t doet. En dat ze ’t gehaald heeft. Echt. (tu)

• Sindbad

O ja, stond een artikel met de vader van Laura in het laatste Volkskrant Magazine. Best aardig en genuanceerd vond ik.

• marksvrijheid

tja het geld is op, nu moet ie wel wat milder zijn….