lee sails

  • herk

    is er iemand die ervaring heeft met lee sails

    ik wilde graag weten of iemand ze weleens heeft besteld via internet en of het wat is

  • raptor

    Zullen best goede zeilen zijn. Ik vraag me wel af of ze hier in kunnen komen meten. Is best belangrijk als je geen absoluut standaard zeil wilt of hebt. Sail Select laat zeilen ook ver weg maken maar meet wel zelf in zogewenst en denkt mee. Mijn genua van hen is keurig en goed gemaakt. Prijsverschil met NL zeilmaker was ongeveer 40%.

    Pieter

  • Leo

    Ze meten niet in. Je moet dat zelf doen en invullen op hun site. Je kan ze ook nog mailen, met vragen of extra opdrachten eventueel in het Engels. Ze worden in China op het vaste land gemaakt en uitgeleverd via Hong Kong. Het zijn prima zeilen als je eenvoudige goede zeilen nodig hebt. Geheel afhankelijk van de hoeveelheid tijd dat je zeilt, vaargebied etc. Wil je topzeilen dan is een Nederlandse zeilmaker te overwegen. De zaken gaan niet goed, dus er valt prima te onderhandelen. het kost misschien iets meer, maar als er een probleem is dan wordt het opgelost. Een retourtje Hong Kong is duurder.

  • Hans

    Ook zojuist mijn set met zeilen, een nieuwe huik en rolfokhoes opgehaald in het atelier van Lee Sails Benelux. Ik heb verschillende offertes aangevraagd en uiteindelijk voor Lee Sails gekozen. Ze zijn bij me komen meten en besproken wat voor type zeiler ik ben. Ik heb ze nog niet getest maar de afwerking ziet er super uit! Deze zomer gaan wij weer langs hen voor nieuwe spatschermen en sprayhood.

  • Sindbad

    Dat is nuttige informatie; goede kwaliteit voor weinig geld willen we graag weten natuurlijk.

    Wat heb je betaald als ik vragen mag?

    grt

    Pieter

  • Hans

    Dat mag.

    Voor een nieuw grootzeil en rolgenua heb ik €2650,- betaald voor op mijn Carter 301. Dat was 500 minder dan een andere zeilmakerij vroeg voor deze zeilen.

    mvg, Hans

  • Sindbad

    En hoe beviel het?

  • Sindbad

    Ok - dat horen we over een half jaartje denk ik :)-D

  • Hans

    Ze hebbe goeie koffie! :D

    Het is mij nu nog wat te koud om de zeilen te gaan testen haha