En nu een Bavaria

• Richard

En nu een Bavaria

http://www.blekingenaturfoto.se/bat/Powerpointpresentation_HR37_nr_168_English.pdf

Richard

• Erik

De nachtmerrie van elke botenkoper …. .

• BJ

Volstrekt absurde reacties van de werf, de gebreken horen m.i. gewoon onder garantie gefixt te worden. Gelukkig hebben we hier in NL een goed consumentenrecht.

Ben blij dat ik niet rijk ben en me alleen maar oude tweedehands boten kan permitteren, die hebben zich al bewezen… :D

• Bontekoe

Over Bavaria gesproken, bij mijn vereniging is deze zomer weer een kiel onder een bavaria uitgedonderd. De eigenaar kreeg meteen een vaarverbod van zijn verzekering boven Bft 4 en mocht alleen op binnenwater varen. Bavaria gaf niet thuis maar gelukkig was de eigenaar goed verzekerd en een plaatselijke werf heeft het uiteindelijk opgelost. De problemen met bavaria kielen zijn dus nog steeds niet verholpen.

Er gaat niets boven staal!

Proost!

• Sindbad

Wat een bizar verhaal…….Hier gaat wel heel erg veel fout. Service van niks. Had ik nooit gedacht van een dergelijke gerenommeerde werf.

• Richard

Hallberg Rassy de Rolls Royce onder de zeiljachten? Opvallend dat er zo weinig reacties op komen. Zo zie je weer eens een goede naam blijft. Wel grijpt men de gelegenheid aan om maar weer eens een kiel van een ander merk te laten vallen.

Richard