Teak hout en ST 60 apparatuur

• Jaap

Ha zeilers en andere stuurlui,

Iemand nog een goedkoop adres voor teakhout?

Andere vraag, ik ben nog opzoek naar st 60 wind meter met gever en tridata met gever

uiteraard voor weinig…

Iemand misschien ervaring met het bestellen in Amerika van deze meters? Komt er bv

nog btw hierover, of wordt het gewoon in een doosje naar mijn adres verstuurd zonder

douna ed te informeren?

Groeten,

Jaap

• Kaptein Iglo

Als het om een prefab teakdekje gaat (bv voor zwemplateau of kuivloer) heb ik heel plezierig zaken gedaan met fa. Kerstholt in Zwartsluis. Denken en werken mee en waren niet duur.

ST60 apparatuur en stuurautomaat heb ik een paar jaar geleden in de VS besteld en per DHL thuis af laten leveren. Ondanks een beperkte naheffing toch 1/3 goedkoper dan het goedkoopste adres in de EU en dan reken ik de draadloze afstandsbediening nog niet eens mee. Netto toch leuk geld. Raymarine geeft aan wereldwijde garantie te verlenen. Daar heb ik geen evaring mee, alles werkt nog prima. Groet. K.I.

• BJ

Kerstsholt in Zwartsluis lijkt failliet….. toch niet duur genoeg?

• raptor

Amsterdamse Fijnhout Handel. Is bekende leverancier en levert het in alle maten en profielen die je wilt. Ook ander fijnhout handels doen dit wel dus gewoon rondje bellen met je wensenlijstje. FSC-teak redt de walvissen en vlinders maar is opgefokt hout van matige kwaliteit. Maar met goed roofteak steun je de Birmeese gunta die dat op persoonlijke titel exporteren, veelal door onze dik gesteunde vriend Karzaii die dus uit de US. de Europeese, de Iraneese en de WTO ruif eet.

Pieter