RVS 316 radarsteun

  • bart stoop

    Wie weet waar ze voor een mooie prijs een RVS 316 radar steun kunnen maken?

    Hij is niet echt groot maten ongeveer 1300mm breed en 200mm hoog met ertussen RVS316 plaat

    ertussen van 300mm breed en lengte 1000mm.

    mvgr Bart

  • Bontekoe

    Je plaatselijke smit? Elke goede smit kan dat. Er zit er hier in het dorp een die o.a RVS laswerk maakt voor de voedingsmiddellenindustrie. Puik werk voor een schappelijke prijs.

    Blijf weg bij de “watersport” bedrijven, die zijn vaak drie maal duurder. Als ik een HISWA bordje zie hangen ben ik meteen weer weg. Dat heeft ook met de HISWA voorwaarden te maken, maar dat is weer een ander verhaal.

  • bekend

    >Als ik een HISWA bordje zie hangen ben ik meteen weer weg. Dat heeft ook met de HISWA voorwaarden te maken, maar dat is weer een ander verhaal.

    Helemaal mee eens, ik krijg daar ook minimaal uitslag, jeuk en wegloop-neigingen van.

    Iedereen die de HISWA voorwaarden eens doorleest, weet dat het een uitnodiging is om de consument te belazeren en de leverancier in te dekken voor alles en nog wat.

    Luister allen goed:

    HISWA IS EEN BELANGENBEHARTIGER VAN WATERSPORT-BEDRIJVEN en geen, ik herhaal GEEN keurmerk of watersport-consumenten-organisatie…

  • Sindbad

    Zo'n bedrijf zit ook in Doetinchem (doet veel voor de zuivel), heeft mijn schroefas (44 mm) gedraaid. Betrekkelijk goedkoop inderdaad.

    Zoek het zeker in die hoek. Maak een goede schets.

    Vaak kun je zelfs “grijs” betalen. Leuk bedragje voor de personeelspot of zo.

  • Saeftinghe

    Probeer eens bij NOFETO in Hoevelaken tel: 0342 461582 of 0612415746

  • Paulus

    Of stielmaster in Workum (zie plaatjes op hun site)

  • raptor

    je moet wel uitkijken dat je niet een staalsmid neemt die ook wat rvs erbij doet. Rvs en ijzer verdragen elkaar niet en ijzerpitjes in je rvs blijft roest geven. Verder wordt de prijs van een rvs constructie vooral bepaald door het polijstwerk. Wil je hoogglans dan betaal je een hoge prijs. Is gewoon rvs-kleur voldoende dan scheelt dat erg veel. Zelf kan je ook veel polijsten met waterproof schuurpapier 1500 en een roterende stoffen schijf op een boormachine met brasso.

    Pieter

  • Marco Collette

    Werk bij Stainless products in Hoorn en maken voor veel motor en zeilboten diverse rvs onderdelen op maat.

    Heb je een foto of link van wat je precies wilt ? zo ja dan kunnen we vrijblijvend een prijs maken.

    www.stainlessproducts.nl

  • Henk Wouterse

    Beste Marco,

    Zou jij een stopper van mijn Contest weer gangbaar kunnen maken?

    Ik hoor graag van je.

    Groeten, Henk Wouterse, Visserseiland 113, Hoorn. tel.:0229 243687