Sturgeon 22 en 28 website

  • Hooger

    Omdat er geen website is waar je makelijk informatie kan vinden over de Sturgeon heb ik besloten er zelf een te gaan maken.

    Ik heb inmiddels ook wat leuke contacten over de grens. Het wordt dan ook waarschijnlijk een site met grenoverschreidend karakter.

    Om deze site een goede informatie basis te geven ben ik dus op zoek naar alle beschikbare informatie over alle typen Sturgeons 22, 23 en 28 De werf waar ze gebouwd zijn dit is de n.v. FIBOCON uit kampen. Folders, tekeningen, aankoop bewijzen, bedrijfsinformatie, reisverhalen kortom alles informatie is welkom.

    Kun je niet zelf schritelijke informatie scannen dan kan ik dit voor je doen. Je krijgt natuurlijk het orgineel retour. Ook een paar mooie actie foto,s zijn zeer welkom.

    Groet,

    Hooger

  • ter Braak

    Heb je de volgende site ook al gezien: http://www.ptml.nl/

    Hier is een test te vinden van de Sturgeon 22.

  • Hooger

    Bedankt voor je reactie. Ik ken de site inderdaad. Leuke site. Helaas zullen er geen nieuwe dingen bijkomen omdat de boot is verkocht. Ik zou graag een paar vragen aan de eigenaar hebben gesteld maar de site bevat helaas geen e-mial adres. Met name boeit mij een aantal details waarvan ik dacht dat ze alleen bij vroegere Sturgeons voor kwamen.

  • jeroen

    he hallo,

    ben zelf in t bezit van een 22 uit 1965, een van de eerste dus.ligt nu op de kant want er moet een hoop gebeuren.

    Ik kan je evt foto`s toesturen dus ik hoor het wel als je iets wil.

    gr jeroen

  • Hooger

    Hallo Jeroen,

    Dat zou ik inderdaad leuk vinden. Ik probeer mijn mailadres via Priveberichten te versturen.

    Groet,

    Hooger

  • Hooger

    Hallo Jeroen,

    Helaas kan ik je geen prive mail sturen. Kun je je account zo instellen dat deze mogelijkheid wordt toegevoegd. Mail adressen op het web plaatsen levert scheepsladingen spam. Dus dat is niet een geschikte optie

    Groet,

    Hooger

  • Sons

    Ik meld mij aan met een sturgeon 28. De boot heb ik sinds een half jaar. Ik was eigenlijk gecharmeerd van de sturgeon 22 met z'n mooie lijn, maar heb toch gekozen voor een 28'er vanwege de leefruimte. Het schip was mooi onderhouden en alleen te varen, vandaar mijn keuze. Ik woon in het centrum van het land. Groeten Sons.

  • jeroen

    he sry beetje late reactie maar heb ff een zoon gekregen in de tussentijd….dus beetje vergeten om deze site te checken..bel me anders even 06 24655958 of mail naar jeroen@floepert.nl ik hoor et wel ok?

    jeroen

  • Hooger

    De eerste test versie van de site staat online! Klik op deze link voor rechtsteekse toegang: http://sites.google.com/site/sturgeon22info/home

  • Sindbad

    Leuke site, en leuk bootje.

    Ik zou het item nog eens “nieuw” plaatsen, anders leest niemand dit meer.

    groeten

    Pieter