wie wil een middagje met me zeilen in Leiden

• Gerda

Ik (vrouw - 38) ga momenteel een moeilijke tijd door omdat mijn man ernstig ziek is en wellicht niet meer beter wordt, hij ligt al enige tijd in het ziekenhuis. Ik zorg voor ons dochtertje van 3,5 jr en krijg gelukkig veel hulp. Toch ben ik erg aan een ontspannen dagje toe en ik verlang het meest naar een middagje zeilen bv in Leiden (ik woon in Zoetermeer). Ik heb zelf altijd in een Valk gezeild, maar het is te lang geleden om nu in m'n eentje een boot te huren en het water op te gaan. Is er iemand die goed kan zeilen en het niet erg vindt mij een dagje of dagdeel mee te nemen? Ik ben eventueel bereid de kosten voor het huren van een Valk oid te betalen.

Groetjes,

Gerda

• Jan Alzheimerstartpagina

Hallo Gerda. Mail me maar..sailingout@gmail.com

• sietske

Hoi Gerda,

Ik kan redelijk zeilen met een kajuitboot, maar een valk lijkt mij erg leuk. Ik ga heel graag een middagje met je mee, delen we de kosten tegen een “zeillesje” op een valk?

Sietsk(45 jaar, Almere, secretaresse, 2 kinderen van 15 en bijna 18) 06 21706400

• jaap

Leiden niet, daar weet ik de weg niet, Veluwemeer wel, kom je daar ook eens!

ik heb een zeilboot(volksboot) gelijk aan valk.

je kan zo mee

wel even helpen traileren en alle hens aan dekX(

jaap

• Ronald

Kom maar, heb een eigen boot. Geen valk, wel kajuitzeilboot en op de Kaag. Ik heb een vriendin, die gaat ook mee.

oghronald@hotmail.com

• sijlvilozoov

Laat een Valkzeiler dat maar niet horen…..

• Bontekoe

Ja, een Volksbootje staat tot een Valk als een Volkswagen Golf tot een DAF truck (:P). En de Schakel van mark is in dat kader dan een Ferrari ;).

• jaap

Dat kan wel zo zijn, ik wil tenminste iets doen voor een medemens, en bied me aan…… Jij hebt alleen commentaar op anderen maar presteert waarschijnlijk niets!>:D<

• fred

geachte jonge dame,hierbij bied ik mezelf en me boot geheel beschikbaar voor u ,u kind en man beschikbaar,om te gaan zeilen op de kagerplassen,mijn boot is een biesboschkajuitkruuizer uit 1964 met alles erop en eraan,u kunt ook op mijn hyves

fredjeboks zien wat voor boot het is met vriendelijkegroet fr4ed en heel veel sterkte en maby hor ik van u

• Erik

De oproep is van twee jaar geleden …. .