neosil

• herk

hallo mannen ik wil neosil op de boot smeren .nu wilde ik vragen heeft iemand hier ervaring mee.is het wat??

• marksvrijheid

nee kenhet niet, klinkt wel interessant, ook interessant is dat de prijslijst op de site geen bedragen noemt… ziet er wel “duur” uit.. ben ook benieuwd, ben juist bezig met ouderwetse behandeling met primocon en micron ….

• BJ

Ik heb het op de Hiswa gezien, idd geen prijzen en ook geen reply op mailtjes. Maar het ziet er prijzig uit… ach ja, watersport he…

• Ab

Goedendag geinteresseerde,

Ik werk sinds 2 maanden voor Neosil om te helpen bij de verdere ontwikkeling en de support van het al maar groeiende klantenbestand.

Wellicht kan ik helpen bij uw vragen.

Hoor het graag, groet,

Ab

• BJ

Nou, begin eens met het vermelden van de prijzen op de website, dan weet ik of ik interesse heb… ;)

• BJ

Nog altijd geen prijzen op de site, antwoord op diverse emails of reply van Ab… niks. Misschien is Neosil een uit de hand gelopen 1 april grap??

• Paul Bos

Beste Herk, Mark en BJ

Vervelend dat de communicatie tot nu toe niet is verlopen zoals jullie verwachten hadden mogen. Mijn excuses hiervoor.

Ik ben momenteel bezig in Huizen (NH) een speciaal Neosil Applicatie Centrum op te zetten waar Neosil op professionele wijze wordt aangebracht. Bij ons op het terrein bevindt zich ook de hoofdvestiging van Neosil bv.

Allereerst worden alle lagen die op de boot onder water zitten verwijderd. Dit doen wij door de boot te stralen met een combinatie van water en 3 % zand. Hierdoor kan laag voor laag “geschild” worden en wordt geen enkele schade aangericht, ook niet bij polyester of houten boten. Daarna worden drie systeemlagen aangebracht onder geconditioneerde omstandigheden. Uitgebreidere informatie staat op de website www.neosil.nl .